بسته جدید PS5 آرزوی بزرگی را برای گیمرها برآورده می کند

اول فقط فاش شده بود، حالا رسمی شده است: سونی در واقع یک بسته نرم افزاری جدید PS5 ارائه می دهد. این بسته شامل کنسول مورد علاقه (با درایو دیسک) و همچنین دو کنترلر DualSense. به طور معمول PS5 فقط با یک کنترلر عرضه می شود.

رایان می‌گوید: «هرکسی که PS5 می‌خواهد باید از این به بعد برای پیدا کردن آن در خرده‌فروشی بسیار راحت‌تر باشد.



منبع

اما آیا خرید باندل واقعا ارزشش را دارد؟ برای نسخه دیسکی خود کنسول، سونی اکنون 549.99 یورو افتخار می کند، دومین کنترلر DualSense در حال حاضر 65 یورو دیگر قیمت دارد. نکته اصلی این است که با خرید بسته نرم افزاری حدود 15 یورو صرفه جویی می کنید. این مقدار با قیمت 600 یورو زیاد نیست، اما هنوز چیزی است.

بسته SONY PlayStation5 با دومین کنترلر بی سیم DualSense

باندل های بازی ذکر شده را می توانید از آمازون دریافت کنید:

کنسول PlayStation®5 – God of War™ Ragnarok Bundle (کوپن)

کالای اصلی:

به عنوان بخشی از نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) 2023، رئیس SIE جیم رایان اعلام کرد که که کمبود عرضه پلی استیشن 5 به پایان خواهد رسید. این پیشنهاد نسبت به سال گذشته بهبود یافته است. دسامبر 2022 بهترین ماه برای فروش PS5 بود و اکنون از 30 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته شده است (منبع: Sony – Global@YouTube).

باورش سخت است، اما کنسول نسل بعدی سونی در حال حاضر وارد بازار شده است بیش از دو سال پیش و با این حال بسیاری از گیمرها همچنان به دنبال کنسولی با قیمت معمولی هستند. اکنون باید تغییر کند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/01/20 01:20

Playstation 5: Dual-Sense Wireless Controller – تریلر مقدماتی

PS5: تنگناهای تحویل باید به گذشته تبدیل شود

در ویدیو می توانید ببینید که کنترلر می تواند چه کاری انجام دهد:

بسته نرم افزاری را می توان در MediaMarkt و Saturn خریداری کرد برای 599.99 یورو از قبل سفارش داده شود (مشاهده در MediaMarkt / مشاهده در Saturn). بسته جدید قرار است از 28 فوریه 2023 تحویل شود. بنابراین خریداران بالقوه باید صبور باشند.

بسته SONY PlayStation5 با دومین کنترلر بی سیم DualSense

کنسول PlayStation®5 – God of War™ Ragnarok Bundle (کوپن)

محصول رسمی باید از اواخر ژانویه در دسترس باشد شامل آخرین سخت افزار. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه وجود ندارد و قیمت آن هنوز مشخص نیست. کاملاً ممکن است که قیمت آن کمی کمتر از زمانی باشد که کنسول و کنترلر دوم را جداگانه خریداری کرده باشید. با این حال، یک نقطه ضعف وجود دارد: می توان فرض کرد که هر دو کنترل کننده مانند اصلی سفید هستند. اگر نسخه رنگی می خواهید، باید آن را به صورت تکی خریداری کنید.

پلی استیشن 5 به صورت باندل همراه با بازی هایی مانند God of War Ragnarök یا Horizon Forbidden West در دسترس است، اما همیشه در صورت لزوم مجبور بودید یک کنترلر دوم خریداری کنید. این باید به زودی به پایان برسد، زیرا همانطور که گزارش شده است، به زودی یک بسته جدید وجود خواهد داشت. این شامل کنار کنسول است دو کنترلر DualSense (منبع: WinFuture).

به نظر می رسد که گلوگاه PS5 بالاخره برطرف شده است. ظاهراً دلیلی برای جشن گرفتن سونی – با راه‌اندازی باندل کاملاً جدید PS5 که یکی از بزرگترین خواسته‌های گیمر را برآورده می‌کند.

پلی استیشن 5

PlayStation 5: Bundle با دو کنترلر هم اکنون قابل پیش خرید است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1/20/2023 12:26 بعد از ظهر