در سال 2023 کلاهبرداران حساب کاربری متوقف خواهند شد

تنها در ایالات متحده و کانادا، نتفلیکس باید این گام را بردارد 721 میلیون دلار افزایش درآمد اضافی با این اعداد، جای تعجب دارد که سرویس استریم تنها در زمانی که واقعا مهم است فعال می شود.

مشکلات اجتناب ناپذیر: نتفلیکس باید خطاها را به حداقل برساند

این هرگز مجاز نبود، اما نتفلیکس برای مدت طولانی آن را تحمل کرد. از این گذشته، سال به سال هزاران کاربر جدید به دست می‌آیند، بنابراین حتی چند میلیون شکار جانبی که نتفلیکس از آن درآمدی ندارد، تفاوتی ندارد. اما رشد مداوم کاربران در اوایل سال 2022 به پایان رسید. اکنون به پول نیاز فوری است.

با این حال، سوال پیاده سازی فنی باقی می ماند که نتفلیکس باید آن را حل کند. درباره ی آدرس آی پی اگر شخصی از مکانی متفاوت از حد معمول وارد حساب نتفلیکس شود، قابل درک است. اما این چیزی نمی گوید که آیا این شخص بخشی از خانواده پرداخت کننده است و مثلاً فقط در حال مسافرت است – یا فقط بدون اجازه تماشا می کند.

زمان تاریکی در نتفلیکس در حال طلوع است – حداقل برای همه کسانی که قبلاً از تماشای رایگان دوستان و خانواده لذت برده اند. سرویس استریم دیگر نمی خواهد افشای رمزهای عبور را بپذیرد. نتفلیکس در سال 2023 به سرعت تغییر مسیر خواهد داد.

نتفلیکس

نتفلیکس در حال کنترل است: حساب های اشتراکی از سال 2023 گران تر می شوند

هنوز دقیقاً مشخص نیست که چگونه این کار باید انجام شود. احتمالاً هزینه اضافی برای حساب های به اشتراک گذاشته شده با افراد دیگر وجود دارد. 3 دلار اضافی به زودی می تواند در سراسر حوض باشد. هزینه های مشابه به زودی به مشترکان آلمانی نیز وارد می شود، زمانی که دقیقاً هنوز مشخص نیست.

مطمئن نیستید که نتفلیکس انتخاب درستی است؟ ما کمک می کنیم:

مدتی است که آزمایش ها در برخی از کشورهای آمریکای لاتین انجام شده است و نتفلیکس به دنبال راه حلی برای آن است. به عنوان مثال، مشاهده رایگان باید با درخواست رمز عبور مکرر برای ثبت نام های شخص ثالث خراب شود – در عرض 15 دقیقه سپس ناظران رایگان باید یک کد از صاحب حساب دریافت کنند. این ممکن است چندین بار در جریان پخش اتفاق بیفتد (منبع: Golem).



منبع

پایان به اشتراک گذاری حساب نتفلیکس سال ها مورد بحث بوده است و برنامه های سرویس استریم اخیراً بسیار ملموس تر شده است. اکنون باید مشخص باشد که واقعاً خیلی زود تمام می شود: اوایل سال 2023 نتفلیکس آن ها را می خواهد به اشتراک گذاری رمز عبور در ایالات متحده پایان دهیدطبق گزارش وال استریت ژورنال (WSJ). قبلاً فقط بهار ذکر می شد.