سریع‌تر کردن تلفن‌های همراه سامسونگ: به همین سادگی

اگر این تنظیمات را فعال کنید، انیمیشن های گوشی سامسونگ شما به طور کامل غیرفعال می شوند. بلافاصله متوجه خواهید شد. مهم نیست که به عقب برگردید، یک برنامه را ببندید، دوربین را باز کنید یا دکمه شاتر را هنگام عکس گرفتن فشار دهید. انیمیشن ها از بین رفته اند و همه چیز فورا اتفاق می افتد. این به طور قابل توجهی عملکرد را افزایش می دهد اما شما همچنین باید به آن عادت کنید. از آنجا که انیمیشن از دست رفته است، به خصوص زمانی که در دوربین فعال می شود. اما هرگز تلفن همراه خود را اینقدر تند تند تجربه نکرده اید.



منبع

A-Class جدید سامسونگ در جزئیات:

مشکل گوشی های هوشمند سامسونگ انیمیشن ها هستند. اگر نرم افزار به درستی کار کند، گوشی هوشمند در واقع به راحتی کار می کند. با این حال، هر از گاهی اینطور نیست و سپس انیمیشن های تند و سریع تصویری غیرجذاب ایجاد می کنند. من در حال حاضر متوجه این موضوع در گلکسی A53 هستم. اگرچه عملکرد باید وجود داشته باشد، اما گوشی هوشمند به دلیل انیمیشن های ناهموار هنگام بستن یا باز کردن برنامه ها، جابجایی بین محتوا و غیره کمی ضعیف به نظر می رسد. راه حلی برای این وجود دارد.

هر کسی که یک گوشی هوشمند سامسونگ بخرد در واقع انتظار دارد که دستگاه به سرعت و روان کار کند. با Galaxy S22 Ultra (برای آزمایش) و اکنون همچنین با Galaxy A53، مشاهده شده است که همیشه اینطور نیست – اگرچه عملکرد در واقع باید کافی باشد. اگر نمی‌خواهید منتظر به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ باشید که مشکلات عملکرد را برطرف می‌کند، یا مدل قدیمی‌تری دارید که معمولاً در جاده سریع نیست، می‌توانید یک تنظیم را تغییر دهید و در نتیجه عملکرد را افزایش می دهد.

شما به سادگی می توانید انیمیشن ها را خاموش کنید. بنابراین اگر یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ را دارید که انیمیشن‌ها به راحتی اجرا نمی‌شوند، می‌توانید از آن برای افزایش عملکرد استفاده کنید.

گوشی های هوشمند سامسونگ بسیار محبوب هستند و میلیون ها نفر به فروش می رسند. اما همه تلفن های همراه واقعاً روان کار نمی کنند. تکان‌ها و تاخیرهای غیرضروری روی سطح تا حدودی لذت گوشی هوشمند جدید را کاهش می‌دهد، مانند گلکسی A53 جدید. اما تنها با یک تنظیم، می توانید افزایش قابل توجهی عملکرد را احساس کنید.

سامسونگ الکترونیکس

گوشی هوشمند سامسونگ خود را سریعتر کنید

Samsung Galaxy A53 5G و A33 5G: برجسته ارائه شده است

انیمیشن ها را در گوشی های سامسونگ خاموش کنید

برای این کار باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. تنظیمات
  2. کمک ورودی
  3. بهبود دید
  4. انیمیشن ها را حذف کنید