پیشنهاد بزرگ برای خودروهای الکترونیکی به سختی ایجاد می شود

این کمپین مطمئناً باید به دستیابی به هدف سالانه آلمان کمک کند. تا پایان ماه دسامبر، ماسک باید 80000 خودروی الکتریکی را در سه ماهه گذشته بفروشد تا فروش خود را دو برابر کند. او این طرح را در سپتامبر تایید کرده بود. باید دید که آیا این پیشنهاد برای احیای علاقه در حال فروپاشی آلمان به تسلا کافی است یا خیر.



منبع

وسیله نقلیه جدید باید تا 31 دسامبر دریافت شود. تسلا در پیامی می نویسد که اگر در این مدت کار نکند – به هر دلیلی – حق استفاده از برق رایگان منقضی می شود. این پیشنهاد فقط برای خریدارانی که به مدل 3 یا مدل Y علاقه مند هستند تا حدی واقعی است. تسلا خودروهای الکترونیکی را فهرست می‌کند که به سرعت در دسترس هستند.

قبل از شروع سال آینده، تسلا گرما را افزایش می دهد. مثل همیشه در پایان سال، سازنده خودروهای الکتریکی می‌خواهد تا جایی که ممکن است استرومرها را دوباره بفروشد. به منظور انجام این امر، پیشنهادی نیز برای مشتریان آلمانی راه اندازی شده است که چشمگیر است. خریداران تسلا می توانند انتظار برق رایگان زیادی داشته باشند، اما در واقع دیگر خیلی دیر شده است.

تسلا

رانندگی رایگان یک ماشین الکتریکی: تسلا در حال ارائه یک پیشنهاد جذاب است

حقایق جالبی که همه درباره تسلا نمی دانند:

سهمیه شارژ برای سوپرشارژرهای خود تسلا اعمال می شود و قرار است از طریق اعتبار رایگان به حساب تسلا توزیع شود. بنابراین شما برای برد دقیقاً 10000 کیلومتر برق رایگان دریافت نمی کنید، بلکه عملاً کوپنی دریافت می کنید که تقریباً برای پرداخت مقدار برق مورد نیاز کافی است. با این حال، وجود دارد فقط برای مشتریان جدید تسلا، که یکی از خودروهای الکترونیکی در دسترس را انتخاب می کنند.

تعداد زیادی صید: اینگونه است که خریداران خودروهای الکترونیکی معامله 10000 کیلومتر را تضمین می کنند

اگر همه چیز خوب پیش برود، مشتریان می توانند از سهمیه برق رایگان در داخل استفاده کنند حداکثر تا 2 سال از تاریخ تحویل استفاده کنید. این پیشنهاد قابل انتقال به افراد یا وسایل نقلیه دیگر نیست، اگر خودرو در این بین فروخته شود، حق برق اضافی از بین می رود. فروش سریع خودروی الکترونیکی با سود و همچنان بهره مندی از برق به صورت رایگان کارساز نخواهد بود. این پیشنهاد برای خودروهای دست دوم نیز اعمال نمی شود.

در پایان هر سه‌ماهه و به‌ویژه قبل از پایان سال، تسلا به‌طور سنتی مجدداً دریچه گاز تمام می‌شود. سال به سال، رئیس ایلان ماسک، اهدافی بیش از فروش بلندپروازانه ای را تعیین می کند که باید برآورده شوند. در مقابل این پس‌زمینه، اکنون پیشنهادی وجود دارد که قطعاً می‌تواند برخی از مشتریان تسلا را متقاعد کند: پیشنهادی برای کسانی وجود دارد که در لحظه تصمیم می‌گیرند. برق رایگان 10000 کیلومتر به ماشین الکترونیکی

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید