خریداران خودروهای الکترونیکی باید بدون تجهیزات مهم کار کنند

با این حال، پمپ حرارتی به دلیل کارایی بهتر، باید و می تواند موثرتر کار کند از محدوده بهره مند شوند. بنابراین این مشکل فقط در فناوری تهویه مطبوع نیست، بلکه کم و بیش کل خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد. از آنجایی که پمپ حرارتی یک گزینه اضافی در خودروهای الکترونیکی سری ID فولکس‌واگن است، مشتریان می‌توانند یا از آن راضی باشند. ماشین الکترونیکی خود را رها کنند در این بین، خریداران جدید دیگر نمی توانند این گزینه را سفارش دهند.

دلیل واضح است: فولکس‌واگن به سادگی دیگر نمی‌توانست. بر اساس گزارش الکتریک، گروه فولکس واگن با یک تامین کننده بریتانیایی کار می کند که تمام فناوری پمپ های حرارتی در خودروهای برقی را فراهم می کند. بحرانی که خریداران یک فولکس‌واگن جدید مجبورند در تابستان یخ بزنند یا در تابستان عرق کنند، اتفاق نمی‌افتد. در عوض، VW یک سیستم تهویه مطبوع کلاسیک را نصب کرد.

چیزهای زیادی برای خریداران خودروهای الکترونیکی در آلمان در سال 2023 تغییر خواهد کرد:

مشکل بزرگ VW: با پمپ حرارتی، برد بیشتری وجود دارد

اما وضعیت در آئودی متفاوت است، زیرا مشکلات مربوط به پر کردن تنها بر برند VW تأثیر نمی گذارد. پمپ حرارتی تجهیزات استاندارد آئودی Q4 e-tron است که نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. در این مورد، مشتریان از شمال امریکا خواهد شد اعتبار ارائه شدهبرای جبران شکاف عرضه

این خودروساز این موضوع را به الکتریو تایید کرد: «به دلیل کمبود مداوم نیمه هادی ها، در حال حاضر هیچ پیشنهاد اختیاری برای پمپ حرارتی در شناسه ما وجود ندارد. مدل ها. ما این وضعیت را از نزدیک زیر نظر داریم و امیدواریم بتوانیم به زودی دوباره پمپ حرارتی را در پیشنهاد خود قرار دهیم.”

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بحران قطعات و تراشه برای خودروسازان هنوز به پایان نرسیده است. اگرچه بسیاری از زنجیره‌های تامین به طور فزاینده‌ای در حال عادی شدن هستند، اما در جاهای دیگر اوضاع همچنان در حال فروپاشی است. این اکنون به یک آزاردهنده واقعی برای مشتریان خودروهای الکترونیکی VW تبدیل شده است، زیرا این گروه دیگر نمی‌تواند بخش مهمی را در سراسر جهان ارائه دهد.

VW نمی تواند تحویل دهد: خودروهای الکترونیکی بدون پمپ حرارتی عرضه می شوند

خریداران فولکس‌واگن در ایالات متحده و کانادا باید بدون پمپ حرارتی برای خودروهای الکترونیکی سری ID خود کار کنند. فولکس واگن مدتی است که با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است. اما اکنون ابعاد کمبود عرضه مشخص است: فولکس واگن صرف نظر از بازار فروش یا تاسیسات تولیدی که استرومر در آن ساخته شده است. پمپ های حرارتی عملا به طور کامل از محدوده حذف شده اند.