با این حال، پمپ حرارتی به دلیل کارایی بهتر، باید و می تواند موثرتر کار کند از محدوده بهره مند شوند. بنابراین این مشکل فقط در فناوری تهویه مطبوع نیست، بلکه کم و بیش کل خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد. از آنجایی که پمپ حرارتی یک گزینه اضافی در خودروهای الکترونیکی سری ID فولکسواگن است، مشتریان میتوانند یا از آن راضی باشند. ماشین الکترونیکی خود را رها کنند در این بین، خریداران جدید دیگر نمی توانند این گزینه را سفارش دهند.
دلیل واضح است: فولکسواگن به سادگی دیگر نمیتوانست. بر اساس گزارش الکتریک، گروه فولکس واگن با یک تامین کننده بریتانیایی کار می کند که تمام فناوری پمپ های حرارتی در خودروهای برقی را فراهم می کند. بحرانی که خریداران یک فولکسواگن جدید مجبورند در تابستان یخ بزنند یا در تابستان عرق کنند، اتفاق نمیافتد. در عوض، VW یک سیستم تهویه مطبوع کلاسیک را نصب کرد.
چیزهای زیادی برای خریداران خودروهای الکترونیکی در آلمان در سال 2023 تغییر خواهد کرد:
مشکل بزرگ VW: با پمپ حرارتی، برد بیشتری وجود دارد
اما وضعیت در آئودی متفاوت است، زیرا مشکلات مربوط به پر کردن تنها بر برند VW تأثیر نمی گذارد. پمپ حرارتی تجهیزات استاندارد آئودی Q4 e-tron است که نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. در این مورد، مشتریان از شمال امریکا خواهد شد اعتبار ارائه شدهبرای جبران شکاف عرضه
این خودروساز این موضوع را به الکتریو تایید کرد: «به دلیل کمبود مداوم نیمه هادی ها، در حال حاضر هیچ پیشنهاد اختیاری برای پمپ حرارتی در شناسه ما وجود ندارد. مدل ها. ما این وضعیت را از نزدیک زیر نظر داریم و امیدواریم بتوانیم به زودی دوباره پمپ حرارتی را در پیشنهاد خود قرار دهیم.”
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.