برنامه در یک نقطه مهم تغییر می کند

برنامه Lidl Plus می تواند این کار را انجام دهد:

این مورد باقی می ماند که شما باید کوپن ها را به صورت دستی فعال کنید. حداقل پیشنهادات به طور خودکار در برنامه نت فعال می شوند. فقط باید مزیت های کارت آلمان را به صورت دستی فعال کنید. بنابراین Lidl از شما می خواهد که قبل از هر خریدی فعالانه به برنامه نگاه کنید. اغلب ارزش این را دارد که به برنامه نگاهی بیندازید. به خصوص اکنون که قیمت مواد غذایی و سایر محصولات افزایش یافته است. با این حال، در نهایت، شما هزینه تخفیف را با اطلاعات شخصی خود پرداخت می کنید، زیرا Lidl می تواند دقیقاً آنچه را که می خرید، ببیند.

Lidl یکی از محبوب ترین تخفیفان در آلمان است و در مقایسه با Aldi، Lidl یک برنامه مثبت ارائه می دهد که می توانید از آن برای صرفه جویی منظم در هنگام خرید استفاده کنید. آخرین به روز رسانی برای برنامه، منطقه ای را تغییر می دهد که در کانون توجه کاربران قرار دارد.

Lidl

Lidl Plus: طراحی جدید برای کوپن ها در برنامه

Lidl Plus توضیح می دهد: این برنامه به این صورت کار می کند

Lidl Plus: کوپن ها باید فعال شوند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

برنامه Lidl Plus یکی با آخرین به روز رسانی خود دارد تجدید نظر در منطقه کوپن دريافت كردن. از این به بعد می توانید خیلی بهتر ببینید که کدام محصول کاهش یافته است، چه تعداد از آنها را می توانید بخرید، تا زمانی که پیشنهاد معتبر است و برای چه چیزی پس انداز می کنید یا باید هزینه کنید. همه اینها در نگاه اول وجود دارد. با نسخه قدیمی، گاهی اوقات مجبور بودید به دنبال جزئیات در توضیحات باشید. به طور کلی، زمانی که برای خرید عجله دارید و از نزدیک به برنامه نگاه نمی کنید، این امر به ویژه مهم است. بنابراین بازسازی یک پیروزی بزرگ است.

اگر می خواهید هنگام خرید صرفه جویی کنید، اکنون باید از برنامه های مربوطه خرده فروشان استفاده کنید. Lidl خیلی زود با اپلیکیشن پلاس شروع به کار کرد و نه تنها پیشنهادات هفتگی را در اپلیکیشن نشان می دهد، بلکه از آن برای تنظیم شارژ خودروهای برقی نیز استفاده می کند. اما منطقه کوپن احتمالاً مهمترین است. در آنجا می توانید تخفیف ها را فعال کنید و هنگام اسکن برنامه Plus در پرداخت هزینه بسیار صرفه جویی کنید. من همیشه این منطقه را بسیار گیج کننده می دیدم، زیرا تصاویر محصول قطع شده بود و شما نمی توانستید جزئیات را به خوبی ببینید. اکنون در حال تغییر است (منبع: mobiFlip).