حتی دختر استیو جابز هم آن را مسخره می کند

با این حال، در داخل تلفن همراه، اپل به غیر از پردازنده، چند نوآوری را انجام داده است. یکی دوربین سلفی و دوربین اصلی کمی بهبود یافته است در حال حاضر بخشی از مهمانی است که قرار است در شرایط نوری دشوار عکس های بیش از قابل استفاده ایجاد کند.

اشتباه گرفتن آیفون جدید با دوقلوهای نسل قبلی به یک سنت سالانه تبدیل شده است. آیفون 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست – اما حتی ایو جابز نیز به سختی متوجه تفاوت‌هایی با آیفون 13 می‌شود. دختر استیو جابز، مدیر عامل سابق اپل، حتی علناً با آیفون 14 مسخره می‌کند.

سیب

ایو جابز در آیفون 14: هیچ تفاوت قابل تشخیصی وجود ندارد

دلیل کافی برای ایو جابز، دختر 24 ساله مدیر عامل سابق اپل استیو جابز مسخره کردن علنی آیفون 14. او در اینستاگرام می نویسد: «این من هستم که از آیفون 13 به آیفون 14 تغییر می کنم» و همچنین میم مناسب را آماده کرده است (منبع: Business Insider). اینجا یک آقا مسن است که به نظر می رسد به تازگی یک پیراهن جدید به او داده اند. دقیقاً همان پیراهنی است که او قبلاً پوشیده است.

البته، هرکسی می تواند خودش تصمیم بگیرد که آیا ارتقا از آیفون 13 به آیفون 14 ارزشمند است یا خیر. خالص از نظر خارجی هیچ تغییری ایجاد نشده است، مورد سلف نیز از لحاظ نظری می تواند با جانشین بدون هیچ مشکلی استفاده شود.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس | بزرگ و بزرگتر | سیب

آیفون 14: تماس اضطراری ماهواره ای به عنوان یک تازگی

تقریباً در مورد هر آیفون جدید صداهایی وجود دارد که به عدم تفاوت نسبت به مدل سال گذشته اشاره می کند. در حالی که انتقاد اغلب به ویژگی های خارجی محدود می شود، آیفون 14 جدید کمی متفاوت به نظر می رسد – بالاخره اپل حتی بهترین پردازنده خود را هم نصب نکرده است، اما به سادگی از مدل سال گذشته در نسخه استاندارد استفاده می کند.

برای اولین بار، آیفون 14 در صورت بسته بودن می تواند در ایالات متحده و کانادا تماس اضطراری ماهواره ای برقرار کند موارد اضطراری در مناطقی که پوشش شبکه کافی ندارند می آید. تشخیص تصادف نیز گنجانده شده است که با آن خدمات امداد و نجات به طور خودکار اطلاع رسانی می شود.



منبع اطلاعات بیشتر در مورد iPhone 14 (Plus) در ویدیو: