هر کسی که این راز را بداند قیمت ها را بسیار متفاوت می بیند

اگر به آخرین رقم قیمت محصولات جالب نگاهی دقیق بیندازید، مشتریان توجه باید بتوانند شانس خوبی برای معامله را ببینند، می‌گوید (منبع: Reddit): یک “7” در آخرین موقعیت – آیا در محدوده یورو یا سنت تعیین کننده نیست – مخفف “کالاهای قدیمی” است. ممکن است «از لحاظ نظری بیشتر از 3 ماه، از نظر واقع بینانه از 6 ماه بیشتر باشد»، بنابراین از نظر خرده فروش در راه تبدیل شدن به یک فروشنده کند است.

اما مراقب باشید: موضوع Reddit همچنین تأکید می کند که همه بازارها به یک شکل پیش نمی روند. بنابراین حتی اگر با قیمتی مطابق با طرح مواجه شدید، به مهارت های مذاکره خود شما نیز بستگی دارد که آیا هنوز می توانید کاری در مورد قیمت انجام دهید یا خیر. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، باید آن را نیز دریافت کنید در طول هفته زمانی را برای توقف در فروشگاه اختصاص دهید. اگر در روز شنبه یا کمی قبل از پایان روز شلوغ است، پیدا کردن زمانی برای صحبت کردن با شما – حتی برای کارمندان – به اندازه کافی دشوار است.

گوشی های هوشمند نیز حاشیه مناسبی خواهند داشت. با این حال، پیشنهادات خوب معمولاً در یک معامله قراردادی ارائه می شود. با دستگاه های فنی به طور کلی، یعنی بخش عمده ای از محدوده زحل، امکان کاهش قیمت کمتر است. را بهترین معاملات معمولاً در جمعه سیاه در دسترس هستند.

احتیاط: هیچ تضمینی برای موفقیت در چانه زدن وجود ندارد

ما برای نظر در مورد اطلاعات قیمت گذاری با Saturn تماس گرفته ایم و به محض در دسترس قرار گرفتن آن را در اینجا به روز خواهیم کرد.



منبع

19.99 یورو، 249.98 یورو، 1597 یورو – ما همیشه شاهد چنین قیمت های کج و معوج هستیم. اما پشت آن چیست؟ یکی از کارمندان سابق زحل نکاتی را فاش می‌کند که مشتریان باهوش می‌توانند از آنها برای به دست آوردن چیزی از قیمت استفاده کنند.

زحل

در اینجا می توانید ببینید که چگونه می توانید هنگام خرید آنلاین صرفه جویی کنید:

ترفندهای روانشناختی پشت قیمت خرده فروشی، به عنوان مثال، 249.99 یورو برای گوشی هوشمند جدید به خوبی شناخته شده است. 249 یورو به سادگی ارزان تر از 250 یورو به نظر می رسد، اگرچه عملاً تفاوتی در صندوق خرده فروش ندارد. هنوز بدیهی است که پشت قیمت های کج و معوج چیزهای بیشتری وجود دارد.

کارمندان زحل: این قیمت‌ها نشان از توافق دارند

یکی از کارمندان سابق در بخش فروش زحل، که به گفته او، اکنون در حال توضیح این موضوع است. در یک AMA (از من هر چیزی بپرس) کاربر Reddit CharmingBoar اطلاعاتی در مورد آن ارائه می دهد کد مخفی پشت سیستم قیمت موضوع تأیید نشده است، بنابراین باید با عبارات احتیاط کرد. اما نکات قابل اعتماد هستند و در نهایت می توانید آن را امتحان کنید.

از طرف دیگر، ما احتمالاً اغلب قیمت هایی را می بینیم که به “9” ختم می شوند. این موارد استاندارد هستند و موفقیت در چانه زدن عملا غیرممکن است. بینش دیگر: به گفته CharmingBoar، زحل همان است بیشترین حاشیه برای لوازم جانبی مانند کابل های شارژ. بر این اساس، فرصت تضمین یک معامله خوب در اینجا بهتر از هر جای دیگری است.

اگر چیزی مناسب در اینجا پیدا کردید، می توانید از مهارت های مذاکره خود استفاده کنید. زیرا تاجران می خواهند از شر کالا خلاص شوند – “واقعا می توان مذاکره کرد” این ارزیابی است. با “8” در پایان، زحل حاشیه زیادی خواهد داشت، اما همچنین شانس خوبی برای فروش بدون تخفیف خواهد داشت. شانس چانه زدن بر روی قیمت در اینجا کم است.