آنتی اسکالانت خرید و قیمت انواع انتی اسکالانت آبین

توجه داشته باشید که مواد ضد رسوبی که خاصیت قلیایی دارند از جمله گزینه های کاربردی برای جلوگیری از رسوب فلزات گوناگونی مانند آلومینیوم و منگنز و همچنین آهن مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد دارای پایه فسفاته هستند و به عنوان یکی از نمونه های رایج در این گروه می توان به آنتی اسکالانت های جنسیس اشاره کرد. به طور قطع می توان گفت که اگر می خواهید یک سیستم بی عیب و نقص تصفیه آب صنعتی داشته باشید، توجه به ضد رسوب آنتی اسکالانت بسیار مهم است.

  • آنتی اسکالانت ها از اسیدها بسیار کم هزینه تر خواهد بود و همینطور تفاوت اصلی آن ها در هزینه نگهداری می باشد.
  • قیمت آنتی اسکالانت نیز به عوامل مختلفی از جمله برند و عوامل تشکیل دهنده بستگی دارد.
  • هرچند ممکن است قیمت آنتی اسکالانت کمی بالا باشد و در ظاهر هزینه های شما را افزایش دهد؛ اما در بلند مدت تاثیر مثبتی در صرفه جویی هزینه ها دارد.
  • اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

دوزینگ پمپ ها دارای انواع و مکانیزم های متنوعی می باشند، که از آن جمله می توان به دوزینگ پمپ دیافراگمی، دوزینگ پمپ پیستونی، مارپیچی و دوزینگ پمپ پرستالتیک اشاره کرد. دوزینگ پمپ هایی که در مصارف صنعتی استفاده می شوند، معمولاً دارای دبی پایینی هستند و ساخت دوزینگ پمپ با ظرفیت بالا توسط سازندگان قابل سفارش است. دبی تزریق این پمپ عمدتاً در محدوده 1 تا 10،000 لیتر بر دقیقه است و دارای فشار عملکردی 10 تا 2،000 بار می باشد.

روش استفاده از آنتی اسکالانت

این مواد بطور موقت نمک های محلول در آب یا مایعات دیگر را جدا از هم نگه می دارند تا به غشاء نچسبیده و رسوب تشکیل ندهند. انواع مختلفی از این ترکیبات در حال حاضر وجود دارد که بسته به ویژگی شیمیایی آب یا فاضلاب می توان هر یک از آنها را مورد استفاده قرار داد. در سیستم آب شیرین کن یا اسمز معکوس RO، باید ضد رسوب بعد از فیلتر شنی و فیلتر کربنی و یا قبل از فیلتر میکرونی به سیستم تزریق شود. نوع دیگری از این ترکیبات را می توان آنتی اسکالانت بر پایه پلیمری دانست. برخلاف نوع اول، وزن مولکولی این ترکیبات بالاتر بوده و می توانند کلیه رسوب های کربنات و فسفات را به کلی نابود سازند.

سختی گیر

آنتی اسکالانت خرید و قیمت انواع انتی اسکالانت آبین

به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش آنتی اسکالانت را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است. تشکیل رسوب بر روی غشاء ها و فیلترها یک مسئله مهم است که سیستم های مختلف با آنتی اسکالانت آن درگیر هستند. گاهی اوقات هزینه حذف رسوبات بسیار سنگین است و د ذا با جواب ر صنایع تصفیه آب و فاضلاب یک معضل تلقی می شود که به لطف پیشرفت تکنولوژی اکنون با استفاده از ترکیبات آنتی اسکالانت این مسئله حل شده است.

ویژگی مهمی که دوزینگ پمپ را از پمپ های مشابه خود جدا می کند، قابلیت تغییر جهت (دوره) رفت و برگشتی است. باید توجه داشت که در همه دوزینگ پمپ ها با تغییر جهت جریان، نسبت دبی نیز تغییر می کند. با این وجود در اکثر این پمپ ها از تغییر فرکانس تزریق نیز برای تنظیم دبی استفاده می گردد. • بلعیدن مقداری آنتی اسکالانت می تواند سبب سوزش معده و نیز سبب آسیب به سیستم گوارش شود. اگر با این خطر مواجه شدید، ابتدا خونسردی خود را حفظ نموده و به فرد مقدار کافی آب و مایعات دهید، در صورت نیاز فرد حادثه دیده را به مراکز درمانی منتقل کنید.

ترکیبات آنتی اسکالانت