با کمال تعجب، اپل از طراحی قدیمی تری استفاده می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به معنای واقعی کلمه، کاربران انتظار تغییرات عمده ای را با آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس دارند. نسخه های حرفه ای گران قیمت قرار است نمایشگرهای بزرگتر با 6.3 و 6.9 اینچ اهدا شود نوآوری که مدل های معمولی آیفون 16 انکار می شوند.

بیایید نگاهی به پشت آیفون 14 و آیفون 14 پلاس فعلی بیندازیم. هر دو لنزهای دوربین همانطور که در مورد آیفون 13 وجود داشت به صورت مورب مرتب شده است. این موضوع با آیفون 15 آینده نیز تغییر نخواهد کرد.

آیفون 16: چیدمان دوربین مانند آیفون 12

اپل از طراحی شناخته شده ای استفاده می کند. اما چرا؟ فقط می توان در مورد آن حدس زد. افشاگر در این مورد فرضی دارد. به گفته وی، این تغییر تضمین می کند که دستگاه “بلافاصله به عنوان آخرین مدل قابل تشخیص است” است. کمی عجیب است، زیرا آرایش دوربین ترجیح می دهد برای مدل قدیمی آیفون صحبت کند.

اخیراً اپل از این آرایش دوربین در آیفون 12 استفاده کرده است:

با این حال، در این مورد احتمالا به این بستگی دارد ترکیب با سایر جنبه های طراحی مانند «جزیره پویا» و پورت USB-C. از قبل برای آیفون 15 انتظار می رود، اما نه در ترکیب با آرایش لنز عمودی. این مجموعه در واقع جدید خواهد بود.

گزارش اخیر از حساب توییتر “@URedditor” با این حال، نوید تغییر در این چیدمان برای آیفون 16 آینده را می دهد. در پاییز 2024، این دو لنزها یکی زیر دیگری، یعنی در یک طرح عمودی مرتب شده (منبع: MacRumors). آشنا بنظر میاد؟ اشتباه نمی کنید، زیرا اپل از آیفون XS تا آیفون 12 از این آرایش کلاسیک استفاده کرده است.

Ergo: صفحه نمایش های 6.1 و 6.7 اینچی باقی می مانند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

پس از فاش شدن چیزهای زیادی در مورد آیفون 15 آینده، تمرکز شایعات به طور فزاینده ای بر روی آیفون 16 است. سال آینده، اپل به طور شگفت انگیزی می خواهد یک عنصر طراحی قدیمی از روزهای گذشته را احیا کند. فقط چرا؟

سیب

جایگاه اپل برای آیفون 12

اتفاقاً می توان فرض کرد که علاوه بر آیفون 16، این آیفون 16 پلاس طرح لنز جدید، البته شناخته شده را دریافت می کند.

مدل های حرفه ای بزرگتر می شوند