این دوقلوها به شما ترس را یاد می دهند

صرف نظر از خنده ترسناک “Little Evil” و به زودی “Tin & Tina”، نتفلیکس قبلاً طیف گسترده ای از تولیدات ترسناک را ارائه کرده است. به‌طور خاص فیلم‌های ترسناک اسپانیایی، از جمله «Verónica» و «Der Schacht»، به‌نظر می‌رسد که مورد پسند مشترکین قرار می‌گیرند. از آنجایی که «قلع و تینا» نه تنها با یک زوج خواهر و برادر وهم انگیز در انتظار ما است، بلکه با جیمی لورنته (از جمله «خانه پول» و «الیت»)، بازیگر بسیار شناخته شده ای، می توان فرض کرد که فیلم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. به هر حال، بیخود نیست که موضوع وحشت مذهبی از ابتدای تاریخ سینما بارها و بارها در فیلم ها مطرح شده است. اگر نمی خواهید یک فیلم ترسناک جدید و دو بچه ترسناک را از دست بدهید، می توانید شروع جمعه، 26 می 2023 در نتفلیکس لذت ببرید. خوش بگذره!

مسابقه ما به شما نشان می دهد که چقدر در مورد ترسناک در سریال ها می دانید:

داستان ترسناک آمریکایی: چقدر سریال ترسناک را می شناسید

پس از یک سقط جنین غم انگیز و مهمتر از همه آسیب زا، لولا (میلنا اسمیت) و همسرش آدولفو (جایمی لورنته) دو کودک یتیم را از صومعه می گیرند. اما لذت فرزندخواندگی و اضافه شدن به خانواده زیاد طول نمی کشد. به راحتی می توان فهمید که مشکلی با دو دوقلو بلوند، تین (کارلوس گونزالس مورولون) و تینا (آناستازیا روسو) اشتباه است. آیا این وسواس مذهبی شماست؟ قطعا چیزی عجیب و ترسناک در آنها وجود دارد.

با “شیطان کوچک” چند سال پیش یک نوع فیلم ترسناک بد بو در نتفلیکس منتشر شد. کودک عجیب و غریب در این نوار نتفلیکس سرگرمی خوبی را فراهم کرد. اما البته نباید تنها به خنده های ترسناک خاتمه داد. دور جمعه 26 مه 2023، ارائه دهنده استریم را در نظر می گیرد نتفلیکس یک فیلم ترسناک واقعی دیگر برای شما آماده است که می تواند یک موفقیت جدید ترسناک باشد: قلع و تینا. همانطور که عنوان فیلم ممکن است در ابتدا بی ضرر به نظر برسد، داستان به همان اندازه ترسناک است…

حتی ژانر وحشت نیز خالی از اشتباهات فیلم نیست. در این ویدیو می توانید دریابید که کدام هشت اشتباه فیلم جای خود را در فیلم های ترسناک شناخته شده باز کرده است.

تین و تینا – ترسناک نتفلیکس درباره چیست؟

آیا شما طرفداران واقعی ترسناک هستید؟ در گالری عکس ما به شما می گوییم پشت فیلم ترسناک اسپانیایی “ورونیکا” چیست:

ساخته شده برای یکدیگر: اسپانیا، نتفلیکس و ترسناک

بچه های کوچولو ناز هستند؟ شاید برخی، به دور از همه. دوقلوهای این ترسناک نتفلیکس الاغ های باهوشی هستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع