رئیس Vorwerk خبر بدی دارد: خریداران Thermomix باید منتظر بمانند

Vorwerk اخیرا یک نسخه ویژه از Thermomix TM 6 فعلی را ارائه کرده است. این لباس مشکی الماسی شیک پوشیده شده است و به طور ویژه برای تولد 140 سالگی این شرکت سنتی طراحی شده است. با قیمت 1399 یورو، این مدل گرانتر از نسخه معمولی نیست.

این واقعیت که Vorwerk قصد ندارد یک Thermomix TM 7 را برای سال 2023 برنامه ریزی کند، ممکن است به دلیل لیست کامل کارهای شرکت Wuppertal باشد. ربات جاروبرقی Nexaro باید در تابستان به فروش برسد. با قیمت 2300 یورو، چراغ امید جدید بسیار گرانتر از Thermomix است، اما مشتریان تجاری را هدف قرار می دهد و نه مصرف کنندگان نهایی.

خرید یا منتظر جانشین؟ هر کسی که بخواهد ترمومیکس بخرد با این سوال روبرو می شود. زیرا Thermomix TM 6 فعلی چندین سال است که در دسترس است. رئیس Vorwerk توماس استوفمهل اکنون پاسخی دارد – و همه آن را دوست ندارند. رقابت نشان می دهد که چگونه می توان کارها را متفاوت انجام داد.

ترمومیکس

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

یک TM7 امسال نمی آید“، رئیس Vorwerk، توماس استوفمهل اخیراً توضیح داد (منبع: Zeit). این یک خبر بد برای همه کسانی است که در خرید Thermomix تردید داشتند و در مورد جایگزینی که به زودی در دسترس خواهد بود گمانه زنی کردند. آ ترمومیکس جدیدی در سال 2023 وجود نخواهد داشت – حداقل نه با فناوری جدید.

استایلر سبزیجات برای Thermomix

Nexaro: ربات جاروبرقی Vorwerk 2300 یورو قیمت دارد

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

مسابقه Thermomix سرعت متفاوتی دارد. تنها در آگوست سال گذشته بود که نسخه جدیدی از جایگزین معروف Thermomix از Lidl با Monsiuer Cuisine Smart ارائه شد. در مقایسه با مدل قبلی خود، از جمله موارد دیگر، صفحه نمایش 8 اینچی بزرگتر، حداکثر سرعت بالاتر و اتصال به دستیار گوگل را ارائه می دهد.

اخیرا، Vorwerk یک رنده سبزیجات برای TM 6 ارائه کرده است:

Thermomix TM 6 فعلی از سال 2019 وارد بازار شده است و غذاساز هنوز مانند کیک های داغ به فروش می رسد. جای تعجب نیست که سازنده Vorwerk می خواهد فعلاً به TM 6 بچسبد.

امسال خبری از Thermomix TM 7 نیست: رئیس Vorwerk بیانیه واضحی را بیان می کند