این چقدر پیشنهاد تعرفه خوب است

همانطور که مقایسه قیمت در Idealo نشان می دهد، باندل Horizon نسخه دیسک پلی استیشن 5 با قیمت کمتر از 786 یورو در هیچ کجا یافت نمی شود، و دسته دوم 59 یورو است. اگر بعد از 24 ماه این مبالغ را از کل هزینه ها کم کنید، بمانید 439.65 یورو برای تعرفه خالص باقی مانده است. بنابراین شما به طور موثر پرداخت می کنید 18:32 یورو ماهانه برای تعرفه تلفن همراه با حجم داده 40 یا 60 گیگابایتی. برای مقایسه: برای یک قرارداد تلفن همراه با شرایط مشابه، دو برابر بیشتر با وودافون پرداخت می کنید.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • تعرفه: اسمارت ام
  • شبکه: وودافون
  • 40 گیگابایت 5G-حجم داده (حداکثر 500 مگابیت بر ثانیه)
  • نرخ ثابت Allnet/SMS
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • مدت قرارداد 24 ماهه، مهلت اخطار 1 ماهه

جزئیات تعرفه بسته PS5 در یک نگاه

هزینه های پیشنهاد در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
49.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
44.90 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
39.99 یورو
حمل دریایی
(یک بار)
رایگان
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
1284.65 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
845 یورو
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
439.65 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 18:32 یورو
پیشنهاد دادن

در Smarttarif24 نسخه دیسک پلی استیشن 5 با هم در یک بسته تعرفه با حداقل 40 گیگابایت در شبکه Vodafone وجود دارد. همچنین بازی Horizon Forbidden West و کنترلر دوم نیز وجود دارد. ما محاسبه می کنیم که آیا معامله ارزش آن را دارد یا خیر.

PS5 شامل بازی پرطرفدار و کنترلر دوم بلافاصله در دسترس است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.

بالاخره صاحب یک PS5 هستید؟ بازی های انحصاری کنسول NextGen سونی در این مطلب به شما ارائه می شود ویدیو قبل از:

تعرفه سونی PS5: آیا این پیشنهاد ارزشش را دارد؟

در نمایندگی تلفن همراه Smarttarif24 می توانید آن را دریافت کنید نسخه دیسک PS5 در حال حاضر همراه با بازی است افق غرب ممنوع و یکی 2. کنترل کننده ها برای پشتیبان گیری برای 49.99 یورو در هر ماه به اضافه یک بار پرداخت اضافی 89.98 یورو، نرخ ثابت Allnet و SMS و همچنین 40 گیگابایت حجم داده 5G با حداکثر 500 مگابایت بر ثانیه در شبکه Vodafone دریافت خواهید کرد (پیشنهاد را در Smarttarif24 مشاهده کنید). فقط با چند کلیک می توانید هزینه اتصال 39.99 یورو را پس بگیرید.

اگر نمی توانید با امضای یک قرارداد 24 ماهه کنار بیایید، در مقاله “سفارش PS5: قیمت ها و در دسترس بودن” راه هایی را برای دستیابی به یکی از کنسول های ارزنده به شما نشان خواهیم داد.

راستی: اگر زیر 28 سال سن دارید، می توانید به جای 40 گیگابایت، 60 گیگابایت داده دریافت کنید. هنگام سفارش، “تعرفه Vodafone Young Smart M”. بیرون اگر شما نیز مشتریان فعلی Vodafone هستند و یک اتصال DSL یا کابلی قانونی دارند، ذخیره می کند با گزینه “گیگا کمبی” 5 یورو اضافی در ماه و فقط 44.99 یورو پرداخت می کنید.