این الان باید متوقف شود

اپل واچ بسیار بیشتر از یک لوازم جانبی آیفون است. حداقل این چیزی است که سازنده می خواهد ما باور کنیم. واقعیت متفاوت به نظر می رسد، زیرا ساعت هوشمند هنوز در رحمت آیفون قرار دارد. این در حال روشن شدن است و مشکلی با الزام به روز رسانی است. بیایید در نسخه امروز ستون آخر هفته GIGA در مورد آن صحبت کنیم.

سیب

در واقع، اپل واچ اکنون یک کامپیوتر تمام عیار بر روی مچ دست است. این آخرین بار در اپل واچ اولترا دیده شد. این ساعت هوشمند بسیار بیشتر است، حتی برای یک کامپیوتر غواصی تمام عیار مناسب است. بدون شک: اپل واچ به سن بلوغ رسیده است. اما آیا این کاملا درست است؟

اپل واچ همچنان مجبور به آپدیت از طریق آیفون است

اگر اپل اساساً ساعت هوشمند را مستقل تر کند، مشکلی وجود نخواهد داشت. چرا اتصال به آیفون برای نصب سیستم جدید اجباری است؟ ساعت باید خودش بتواند این کار را انجام دهد. به همین دلیل هنوز راهی برای استفاده از اپل واچ همراه با اندروید وجود ندارد. همانطور که در ستون قبلی گفتم، فکر می کنم این یک فرصت از دست رفته است.

WatchOS 9 جدید:

یک مثال عملی: سه یا چهار سال پیش شما یک آیفون ۷ نسبتا ارزان از اپل خریدید. برای یادآوری، اپل این مدل را تا سپتامبر 2019 در فروشگاه عرضه می کرد. سال بعد شما خود را با یک اپل واچ SE تازه معرفی شده پذیرایی می کنید. شما همچنان از هر دو دستگاه راضی هستید و فعلا قصد خرید دستگاه جدید را ندارید.

اپل واچ او اس 9 را معرفی کرد

بدون iOS 16 دیگر هیچ چیز با آپدیت اپل واچ کار نمی کند:

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

رهایی اپل واچ ضروری است

به طور جدی، این باید اکنون متوقف شود. اپل باید جرات پیدا کند و رشته ها را قطع کند. لطفاً اپل واچ را رها کنید و چنین محدودیت هایی را کنار بگذارید. این ساعت بسیار بیشتر از یک لوازم جانبی آیفون است. اپل هنوز آنها را چنین می بیند – وقت آن است که دوباره فکر کنیم.



منبع

مطمئناً اپل واچ معمولاً حتی بدون اتصال مستقیم به آیفون نیز زنده می ماند. اگر از eSIM استفاده می شود، اتصال اینترنتی مستقل در دسترس است و دیگر نیازی به آیفون برای نصب برنامه ها نیست. اما این نیز درست است که اپل واچ هنوز واقعاً خود را رها نکرده است. اگر می خواهید یک به روز رسانی سیستم را انجام دهید، همچنان مجبور هستید این کار را از طریق یک آیفون جفت شده انجام دهید. این نوع به روز رسانی اجباری منجر به مشکلات جدی می شود.

در تئوری، اپل واچ SE شما البته با watchOS 9 جدید با ویژگی ها و پیشرفت های متعدد سازگار است. اما در عمل نمی توانید سیستم جدید را روی ساعت هوشمند نصب کنید. چرا؟ اپل برای نصب به آیفون با iOS 16 نیاز دارد. متاسفانه آیفون 7 دیگر با این مورد سازگار نیست. بنابراین باید حداقل یک آیفون 8 باشد. Ergo: تنها زمانی که یک آیفون جدید خریداری می کنید، می توانید آخرین به روز رسانی Apple Watch SE خود را ارائه دهید – مشکلی ملموس و در نهایت گران قیمت.