این ویژگی برتر مورد علاقه جدید من است

در Windows PowerShell، که می توانید از آن برای استفاده از winget نیز استفاده کنید، به نظر می رسد:

Google Chrome را به سرعت و به راحتی از طریق ترمینال نصب کنید – به لطف Winget مشکلی وجود ندارد (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

نسخه:ساخت 22H2

آیا به تازگی به ویندوز 11 تغییر داده اید؟ سپس چند نکته عملی برای کمک به شما در شروع کار داریم:

ابزار مخفی ویندوز: winget کامل نیست، اما فوق العاده مفید است

اما با وجود اینکه من اکنون این روش را از درون می دانم، سرگرمی همچنان به طرز شگفت آوری طولانی است. هر بار که با مرورگر به وب سایت های جداگانه دسترسی پیدا کنید، ابتدا تنظیمات را دانلود کرده و سپس نصب را شروع کنید – باید سریعتر باشد!

در اعماق ویندوز 10 و 11 توابع شگفت انگیز بی شماری وجود دارد که حتی کاربران باتجربه هنوز از آنها آگاه نیستند. این شامل ابزار کاربردی ویندوز winget نیز می‌شود که اخیراً باعث صرفه‌جویی در کار من شده است.

اما صادقانه: چه جهنمی؟ حتی اگر هنوز نتوانم کل فرآیند راه اندازی را از طریق winget مدیریت کنم، نکته اصلی این است که این ابزار کاربردی مرا از شر کلیک های بی شمار و مهمتر از همه، بسیار آزاردهنده خلاص می کند. – و امیدوارم شما نیز در آینده.



منبع

winget install "google chrome"

هر بار یکسان است: من اکنون تقریباً یک کامپیوتر کاملاً جدید ویندوزی را در خواب نصب مجدد کامل انجام می دهم. Edge را راه‌اندازی کنید، Chrome را دانلود و نصب کنید، Chrome را مرورگر پیش‌فرض کنید و سپس هر بار یک برنامه را از وب دانلود کنید. Steam، Discord، Spotify، DaVinci Resolve، Affinity Photo – نرم افزارهای زیادی در کنار هم هستند.