برای 1 و 1 مشکل دارید؟ رقابت از خود در برابر مهمانان ناخوانده دفاع می کند

“این هست ظالمانه و از دیدگاه ما کاملا غیر قابل دفاع“، مارکوس هاس، رئیس o2 توضیح داد (منبع: dpa از طریق Süddeutsche Zeitung). o2 می خواهد به قرارداد رومینگ قبلی با 1&1 پایبند باشد. استفاده شخص ثالث از شبکه ها باید از طریق قراردادهای بین رقبا تنظیم شود. از طرف دیگر، 1&1 می خواهد با کمک BNEtzA دسترسی را اجباری کند.

نکته خواندن

افتتاحیه می تواند مزایای زیادی برای مصرف کنندگان داشته باشد. از این گذشته، اگر شبکه شما در یک مکان نقطه مرده ای داشته باشد، شبکه های دیگر ارائه دهندگان به طور خودکار کنترل می شوند. با این حال، بعید است که این اتفاق بیفتد. تصمیم BNetzA هنوز معلق است. همچنین هنوز برای اهداف توسعه از دست رفته ایستاده اند جریمه های میلیونی در فضا، 1 و 1 می تواند مطرح شود.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

1&1 امیدوار است از این مرحله شانس بیشتری داشته باشد، در حالی که شبکه 5G خودش هنوز رقابتی نیست. این شرکت می تواند به عنوان چهارمین اپراتور شبکه فرصت برابر با اپراتورهای شبکه تلفن همراه تاسیس شده،» سخنگوی 1&1 توضیح می دهد.

هاس، از سوی دیگر، معتقد است که 1 و 1 باید خود را جمع کند “و همیشه ناله نکن و از رگولاتور کمک بخواهید». رئیس o2 در رد رومینگ اجباری تنها نیست. از Vodafone کمی دوست‌داشتنی‌تر است: “ما با حیرت از برنامه یادداشت کرده‌ایم”، در حالی که یک سخنگوی Telekom به سادگی تقاضای 1&1 را “پوچ” توصیف کرد. رد.

1 و 1 باید ارائه شود: ساخت شبکه نمی تواند به این کندی ادامه یابد

1&1 باید تا پایان سال 2022 شبکه 5G خود را داشته باشد. اما ارائه‌دهنده شبکه جدید هنوز مشکلات بزرگی دارد و می‌خواهد آسیب را کم نگه دارد. قرار است این رقابت درگیر شود: 1&1 می خواهد وارد شبکه های Telekom، Vodafone و o2 شود. اما آنها این کار را نمی کنند.

1&1 می خواهد به اجبار شبکه را باز کند: o2، Vodafone و Telekom مانع هستند

آیا می خواهید قرارداد تلفن همراه خود را تغییر دهید؟ سپس باید این موانع را بشناسید:

واحد محتوای گیگا

تنها استثنا o2 است که 1&1 قبلاً قرارداد رومینگ با آن منعقد کرده است. هنگامی که شبکه 5G از 1 و 1 طبق برنامه فعلی در سپتامبر فعال شود، مشتریان به شبکه 4G o2 تغییر خواهند کرد، جایی که 1&1 هنوز پوششی ارائه نمی دهد. اما این همه ماجرا نیست: 1&1 درخواستی برای رومینگ ملی به آژانس شبکه فدرال (BNetzA) ارسال کرده است.

Torsten Gerpott، متخصص ارتباطات از راه دور در دانشگاه Duisburg Essen، شانس کمی برای 1&1 می بیند. “در یک نقطه آنها باید به پات بیایند، آنها نمی توانند برای همیشه به رومینگ ملی تکیه کنند.

آیا از طریق آن می گذرد همه اپراتورها باید رقابت را وارد شبکه های خود کنند. در یک لحظه، 1&1 به شبکه‌های توسعه‌یافته Telekom، Vodafone و Telefónica/o2 علاوه بر شبکه 5G خود، که به سختی ساخته شده است – و نه فقط به معماری 4G، دسترسی پیدا می‌کند. پیشروی با رقابت خوب نمی شود.