اپل از حسادت سبز خواهد شد: طراحی آیفون رویایی شما یک بازی کودکانه است

باهوش: پس از آن، همچنین انیمیشن آیفون مورد نظر را به صورت ویدیویی دانلود کنید و با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. متأسفانه، این ویدیو شامل تیم کوک، مدیر عامل اپل نمی شود، که پس از کلیک بر روی “ارائه” از وب سایت خارج می شود و با بالاترین صدا از ساخت آیفون تمجید می کند.

یکی طیف کاملی از اجزا در اینجا موجود استتا آیفون را به سلیقه خود طراحی کنید. علاوه بر استانداردهایی مانند ماژول های دوربین، لغزنده هشدار یا لوگوی اپل، اجزای غیرعادی تری نیز وجود دارد. هر کسی که همیشه می‌خواست بداند آیفون با ProStand، فرمان یا چرخ کلیک چگونه به نظر می‌رسد، ارزش پول خود را از اینجا دریافت می‌کند.

این با iOS 16 تغییر می کند:

گفته می شود که اپل چهار مدل از آیفون 14 را در دست تولید دارد

طبق شایعات، اپل چهار آیفون جدید را در تاریخ 7 سپتامبر معرفی خواهد کرد. در مقایسه با دو نسل قبلی، باید امسال آیفون مینی وجود ندارد. اپل طیف محصولات را ساده می کند. آیفون 14 تنها باید دو اندازه نمایشگر داشته باشد: 6.1 اینچ و 6.7 اینچ، هر کدام به عنوان یک نسخه استاندارد و یک نسخه پرو. طبق آخرین اطلاعات، آیفون 14 مکس جدید با صفحه نمایش 6.7 اینچی در ابتدا می تواند سخت ترین گوشی باشد.



منبع

این امر توسط وب سایت جدید «طراحی آیفون بعدی» امکان پذیر شده است، جایی که نام واقعاً گویای همه چیز است. در اینجا شما می توانید طراح بازی کنید و آیفون رویایی خود را طراحی کنید. این کار از طریق کشیدن و رها کردن بسیار آسان است.

اپل در 7 سپتامبر قرار است نسل جدید آیفون را معرفی کند. حتی اگر انتظار بزرگترین لذت باشد: دو هفته می تواند طولانی باشد! خوشبختانه، زمان انتظار برای آیفون 14 جدید (Pro) را می توان با طراحی ساده آیفون خود پر کرد.

به راحتی آیفون خود را طراحی کنید

با یک وب سایت جدید، می توانید به راحتی آیفون خود را طراحی کنید (منبع تصویر: نیل آگاروال)

با آیفون 14 جدید (Pro)، نشانه‌ها به جای انقلاب، به تکامل اشاره می‌کنند. اپل احتمالا طراحی جدیدی را برای تلفن همراه فرقه از دست نخواهد داد. از طرف دیگر، اگر کمی غیرعادی‌تر دوست دارید – یا خود را یک نابغه طراحی à la Jony Ive می‌دانید – اکنون می‌توانید دستی دراز کنید و آیفون رویایی خود را طراحی کنید. و این خیلی راحت کار می کند.

سیب