هر کسی در کار خود به این کد نیاز دارد

کنسرسیوم یونیکد پیشنهادهایی برای ایموجی های جدید منتشر کرده است. چهره بسیار خسته ای نیز وجود دارد که برخی افراد می توانند از آن در ارتباطات حرفه ای خود استفاده کنند. علاوه بر ایموجی کیسه اشک، موارد دیگری نیز به زودی عرضه می شوند.

ایموجی جدید 2024: نماد کیسه اشک گنجانده شده است

با انتشار برنامه ریزی شده Emoji نسخه 16، چند شکلک جدید برای غنی سازی مکالمات دیجیتال خود دریافت خواهیم کرد. در میان افزوده‌های جدید، یکی از ایموجی‌ها به‌ویژه برجسته است: صورت با کیسه های زیر چشم.

در دنیای شلوغ و اغلب گیج کننده کار، بالاخره یک شکلک وجود دارد که همین را می گوید از نظر بصری نشان دهنده خستگی است که بسیاری از افراد احساس می کنند به روشی متمایز می تونی. کد می تواند به سرعت به ابزار مفیدی برای برقراری ارتباط بدون کلام تبدیل شود، زمانی که احساس خستگی می کنید یا نیاز به استراحت دارید. با زمانی که تقاضاهای بیش از حد عملاً همه جا وجود دارد مطابقت دارد.

این ایموجی های جدید در راهند. (منبع تصویر: کسی ایموجی گفته؟)

علاوه بر چهره خسته، می توان منتظر ایموجی های جالب دیگری مانند یک اثر انگشت، یک سبزی ریشه قرمز، یک درخت بی برگ و یک لیر. همچنین بیل ها و لکه های رنگی جدیدی نیز وجود دارد (منبع: یونیکد).

تا کنون، کدها فقط پیشنهادات کنسرسیوم یونیکد هستند. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، آنها به عنوان پیشنهاد پذیرفته می شوند.

استفاده از ایموجی ها همیشه چیزی را در مورد زمان ما نشان می دهد:

این ایموجی ما را پیرتر می کند!  😱

ایموجی های جدید کی و کجا ظاهر می شوند؟

تایید رسمی و ایموجی های جدید قرار است در ماه جولای عرضه شونداین پس از مطالعه یکبار برای همیشه پیشنهادات است. تجربه نشان می دهد که پیاده سازی توسط اپل، گوگل و مایکروسافت چند ماه طول می کشد.

بنابراین کاربران می توانند فرض کنند که کدهای جدید در پایان سال آنلاین شوید در به روز رسانی سیستم عامل ادغام شده است. برای کاربران iOS، این به احتمال زیاد به این معنی است که ایموجی کیسه اشک تا آپدیت بعدی iOS 18 در دسترس نخواهد بود.

منبع