از بتمن تا لگو: 7 بازی DC که هر طرفدار کمیک باید بازی کرده باشد



دنیای دی سی در حال تغییر موقعیت خود از نظر فناوری فیلم است و 10 پروژه جدید را اعلام می کند. ما از این فرصت استفاده می کنیم تا بهترین بازی های ویدیویی با مجوز DC را به شما معرفی کنیم.

اینها بهترین بازی های دی سی هستند

در حالی که دنیای سینمایی مارول، که بیشتر آن را MCU می نامند، از سال 2008 خط روشنی را دنبال کرده است. یک فراز و نشیب ثابت در رقیب دی سی وجود دارد. اکنون باید تغییر کند!

تحت هدایت خلاقانه کارگردان و نویسنده جیمز گان (نگهبانان کهکشان)، کیهان دی سی ساخته می شود. یک ریبوت سینمایی اهدا کرد.

اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید بررسی اجمالی همکاران ما در Kino.de – در آنجا می توانید دریابید که طرفداران کمیک در چند سال آینده منتظر کدام فیلم ها و سریال ها هستند:

در همین حال، ما با بهترین بازی های ویدئویی دی سی ادامه می دهیم! البته بازی های ویدئویی مختلفی در مورد بتمن، سوپرمن و دیگر قهرمانان لیگ عدالت به مرور زمان ظاهر شده اند.

شروع کن با:

شهر آرخام بتمن

بازی‌های Arkham مورد علاقه منتقدان و طرفداران واقعی هستند و در کنار Marvel’s Spider-Man به عنوان بهترین بازی‌های ویدیویی کمیک بوک تا به حال در نظر گرفته می‌شوند. Batman: Arkham City بین طرفداران محبوبیت خاصی داردکه در سال 2011 برای PS3، Xbox 360 و PC منتشر شد. این نیز توسط امتیاز بسیار بالای 96 درصد در متاکریتیک پشتیبانی می شود.

اکنون یک پورت بهبودیافته برای کنسول های نسل آخر نیز وجود دارد:

Batman: The Telltale Series

اگر بتمن را دوست دارید اما نمی توانید کاری با دنیای باز سری Arkham انجام دهید، دو بازی بتمن Telltale توصیه واضحی هستند. در اینجا تمرکز به وضوح روی داستان و تصمیمات است، که شما به عنوان یک بازیکن برای تأثیرگذاری بر نتیجه داستان با آن ملاقات می کنید. فیلم های تعاملی برای پلی استیشن 4 در آمازون در دسترس هستند، از جمله:

بی عدالتی 2

وقتی سازندگان Mortal Kombat یک Beat’em با مجوز DC توسعه دهند چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ Injustice 2 نام دارد. Brawler در سال 2017 منتشر شد و قهرمانان و افراد شرور مختلف را در برابر یکدیگر قرار می دهد. گرافیک معروف، دامنه بزرگ و تمام کننده های دیدنی و جذاب امتیاز فوق العاده 87 را در متاکریتیک برای بازی به ارمغان آورد.

گرگ در میان ما

احتمالا خیلی ها این را نمی دانند، اما The Wolf Among Us نیز بخشی از دنیای DC است. در نقش Bigby Wolf باید یک پرونده جنایی را حل کنید. نکته مهم: جهان بر اساس افسانه های برادران گریم است و موجودات افسانه ای را به دوران مدرن ما منتقل می کند. ضمناً: قسمت 2 قرار است امسال منتشر شود! زمان خوبی برای رسیدن به نسخه قبلی:

Lego DC Super Villains

همچنین تعدادی بازی عالی DC برای جوانترین طرفداران کمیک وجود دارد. اینها بیش از همه شامل بازی های لگو پیرامون بتمن می شود. بازی Lego DC Super-Villians در اینجا جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این نام گویای همه چیز است، اما شما در اینجا نقش قهرمانان را بازی نمی کنید، اما شروران گاتهام و متروپلیس. در غیر این صورت می توانید انتظار جذابیت معمولی لگو و کلکسیون های زیادی را داشته باشید:

DC Universe Online

بله، DC Universe Online سن خود را نشان می دهد. اما MMO هنوز در حال اجراست و حتی هنوز به روز رسانی می شود. به عنوان مثال، در پایان اکتبر 2022، محتوای جدیدی در مورد بلک آدام منتشر شد – برای مطابقت با فیلم با The Rock. از آنجایی که بازی رایگان است، قطعا ارزش دیدن دارد. هیچ هزینه ای ندارد!



منبع