بازی های زیادی از ایکس باکس ناپدید می شوند


مایکروسافت اعلام کرده است که در ماه فوریه بسیاری از بازی ها و DLC های مرتبط را از بازار Xbox 360 حذف خواهد کرد. در نتیجه، برخی از عناوین برتر از پلتفرم محو خواهند شد.

مایکروسافت ایکس باکس

Xbox 360: مایکروسافت این پیشنهاد را کاهش می دهد

Xbox 360 در نوامبر 2005 ظاهر شد و تقریباً 20 سال از عمر آن می گذرد. بر این اساس، قبل از آن فقط مسئله زمان بود پیشنهاد نازک شده برای این کنسول اراده. با Xbox One و Xbox Series X | S، مدل قدیمی در حال حاضر جانشینان شایسته ای دارد.

اینکه کدام و چند بازی از بازار ناپدید می شوند، بسته به منطقه متفاوت است. 46 بازی در ایالات متحده، 44 بازی و در بریتانیا حذف خواهند شد در آلمان 45 نفر حذف شده اند. از 7 فوریه، بازی هایی مانند Assassin’s Creed، Call of Duty، Counter Strike، Dark Souls، Dead Space، Far Cry، Left 4 Dead، Mass Effect، Prince of Persia، Splinter Cell، Star Wars و بسیاری دیگر ناپدید خواهند شد. شما می توانید لیست کامل را مستقیماً از مایکروسافت (منبع: Microsoft) مشاهده کنید.

مایکروسافت اشاره می‌کند که بازی‌هایی را که یک بار خریده‌اید از دست نمی‌دهید، اما می‌توانید هر زمان که بخواهید بازی‌های جدیدی را از کتابخانه 360 خود دانلود و نصب کنید. هنگامی که کنسول جدید مایکروسافت در آن زمان ارائه شد، این شرکت همچنین ویژگی آن را تبلیغ کرد سازگاری به عقب. Xbox Series X|S می تواند طیف گسترده ای از بازی های اصلی Xbox، Xbox 360 و Xbox One را اجرا کند. گیمرها از ویژگی هایی مانند FPS Boost و موارد دیگر قدردانی خواهند کرد.

شما نمی دانید در حال حاضر چه چیزی را قمار کنید؟ این بازی ها را از دست ندهید:

Xbox Series X|S: کنسول اکنون گران تر است

همانطور که مایکروسافت اعلام کرده است، این کنسول به زودی حداقل در ژاپن گران تر خواهد شد. بسته به مدل، قیمت 36 یا 41 یورو افزایش می یابد. تاکنون فقط صحبت از افزایش قیمت در ژاپن شده است. هنوز مشخص نیست که آیا افزایش قیمت در مقطعی بر ما نیز در این کشور تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.



منبع