آیفون 199 یورویی مایه خنده مردم است

آیفون 8 در تست آن زمان به این صورت بود:

روزهای پشتیبانی نرم افزار شماره گذاری شده است

به گفته MediaMarkt، این پیشنهاد فقط معتبر است در تاریخ 8 دسامبر تا 23:59.

اگر نمی خواهید پول زیادی خرج کنید اما همچنان می خواهید آیفون داشته باشید، بهتر است به سراغ iPhone SE 2020 بروید. این گوشی دارای فناوری مدرن است و با قیمت 329 یورو، فقط کمی گرانتر از آیفون 8 است – و البته جدید.



منبع

اپل همیشه یک تولید کننده برتر بوده است. این گروه آمریکایی دوست دارد که قیمت محصولاتش کمی بیشتر باشد. برای مثال، اگر یک آیفون می‌خواهید، هزینه بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه رقبا پرداخت می‌کنید. آخرین پیشنهاد MediaMarkt تقریباً خیلی خوب به نظر می رسد که واقعی باشد. آ آیفون 199 یورو. متاسفانه هست.

MediaMarkt آیفون 8 را به عنوان سهام B به قیمت 199 یورو به فروش می رساند

اما همچنین وجود دارد نظرات مثبت. به عنوان مثال، یکی از کاربران اشاره می کند که در بخش اندروید نیز هیچ چیز بهتری در محدوده قیمت 200 یورو وجود ندارد. شخص دیگری می‌گوید و برای افرادی که در غیر این صورت نمی‌توانند آیفون بخرند، «معمولاً عالی» است.

زیرا خرده فروش لوازم الکترونیکی مدل فعلی تلفن همراه فرقه را ارائه نمی دهد. در عوض، MediaMarkt در حال فروش است آیفون 8 با این قیمت که 5 سال از عمر آن می گذرد. این به تنهایی برای منصرف کردن خرید کافی است، اما یک نکته دیگر وجود دارد: آیفون 199 دلاری سهام B (مشاهده در MediaMarkt).

آیفون 8 در MediaMarkt به عنوان سهام B با قیمت 199 یورو به فروش می رسد. (منبع تصویر: Facebook/MediaMarkt)
متناظر گاهی اوقات واکنش ها تند است در فیسبوک. یکی از کاربران می نویسد: “هرکسی که این را فقط برای داشتن یک دستگاه اپل به جای گذاشتن 200 یورو در تلفن هوشمند اندرویدی فعلی بخرد، به طور جدی گیج شده است.” دیگری: “شما می توانید سیب قدیمی را نگه دارید.” گاهی اوقات خرده فروش الکترونیک نیز مستقیما مورد حمله قرار می گیرد: “MediaMarkt فقیرتر و فقیرتر می شود.”

آیفون 199 یورویی؟ چیزی که به نظر می رسد یک پیشنهاد فریب تقلبی است در واقع درست است. در MediaMarkt، تلفن همراه فرقه در حال حاضر با این قیمت موجود است. اما واکنش‌ها متفاوت بوده است – و دلیل خوبی هم دارد.

سیب

آیفون 8 در سپتامبر 2017 عرضه شد. با این وجود، تلفن همراه اپل همچنان با جدیدترین نرم افزار عرضه می شود. جاری iOS 16 برای آیفون 8 نیز موجود است. در آینده نزدیک باید به هر حال پایان حمایت فرا می رسید. احتمالاً با iOS 17، در بهترین حالت با iOS 18، اپل باید آیفون 8 را قطع کند.