این پلتفرم جدید خودروی الکتریکی فولکس‌واگن را به ارمغان می‌آورد

به جای اعلام تغییر به پلت فرم جدید SSP از سال 2026 با ارائه Trinity، همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود، اکنون در راه است. حداقل از سال 2030 خودروی الکترونیکی مرتبط با کلاس جدید نیز به عقب رانده شده است. فولکس واگن هنوز برنامه دقیقی را برای اولین مدل در MEB+ اعلام نکرده است.

علاوه بر این، فولکس‌واگن آنها را می‌خواهد افزایش سرعت شارژ: 175 تا 200 کیلو وات باید در بالای MEB+ از نظر فنی پیشرفته باشد. شناسه. Buzz با حداکثر 170 کیلو وات. طبق برنامه سازنده (منبع: VW) ویژگی‌های دیجیتالی مانند عملکردهای رانندگی خودکار پیشرفته نیز در VW با MEB+ معرفی خواهند شد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

با این وجود، برخی از خودروهای الکترونیکی جدید باید در سال‌های آینده در +MEB ظاهر شوند: 10 مدل جدید برقی این شرکت مستقر در ولفسبورگ می خواهد تا سال 2026 بر اساس پلت فرم اصلاح شده به خیابان ها بیاورد. علاوه بر عملکرد و محدوده پریمیوم، آنها می خواهند بخش ابتدایی را نیز پوشش دهند.

اما برای همه کسانی که منتظر یک خودروی الکترونیکی ارزان از فولکس‌واگن هستند، سازنده خودرو یک دمپر آماده دارد: مورد انتظار. فولکس استرومر طبق اعلامیه هزینه “حدود 25000 یورو”. پیش از این گفته شده بود که خودروی الکتریکی برنامه ریزی شده برای مبتدیان “بسیار زیر 25000 یورو” باقی خواهد ماند. این که آیا این خودروی الکتریکی که احتمالاً به عنوان ID.2 ظاهر می شود، هنوز هم می تواند به عنوان یک وسیله نقلیه سطح پایه واقعی توصیف شود، جای سوال دارد.



منبع

در واقع، فولکس واگن باید به زودی با اولین پلتفرمی که این شرکت مستقر در ولفسبورگ به طور خاص برای خودروهای الکتریکی خود توسعه داده است، به پایان برسد. اما اکنون سیستم محرک الکتریکی مدولار (MEB) در حال ادامه و توسعه بیشتر است. در میان چیزهای دیگر، به استرومر آینده باید برد بیشتری داده شود. اما فولکس‌واگن نیز خبرهای بدی را در این اعلامیه پنهان کرده است.

برد 700 کیلومتر: پلت فرم خودروهای الکترونیکی فولکس واگن دلال می کند

با Volksstromer، قیمت به ویژه مهم است:

چشم انداز تلخ: Volksstromer دوباره گران تر می شود

VW پلت فرم MEB را ادامه می دهد. در واقع، آواز قو از قبل آغاز شده بود، با پروژه ترینیتی، پلتفرم SSP برای خودروهای الکتریکی قرار بود اداره شود. اکنون فعلاً با MEB باقی مانده است، که با این حال، به طور قابل توجهی بهبود یافته است: تا برد 700 کیلومتر باید در آینده برای خودروهای الکتریکی گروه فولکس واگن – و همچنین برندهای دیگر مانند اوپل امکان پذیر باشد.