آمازون یک گوشی قدیمی سامسونگ می فروشد

اما چرا باید به سراغ گوشی هوشمند سامسونگ با بیش از چهار سال قدمت بروید در حالی که می توانید با همین پول جدیدترین گوشی های هوشمند را تهیه کنید؟ دلایل به سرعت توضیح داده می شود، زیرا Galaxy S9 یک گوشی هوشمند قدیمی سامسونگ است. به معنای:

  • جک هدفون؟ حاضر.
  • فضای ذخیره سازی قابل افزایش؟ حاضر.
  • حسگر اثر انگشت در پشت؟ حاضر.
  • منبع تغذیه گنجانده شده است؟ حاضر.

یعنی بیش از چهار سال گلکسی اس 9 در حال حاضر در حال انجام است. در واقع یک مورد برای قبرستان فناوری، درست است؟ لازم نیست. زیرا آمازون در حال حاضر پرچمدار 2018 سامسونگ را می فروشد به قیمت 189 یورو ارائه شده است (مشاهده در آمازون).

گلکسی اس 9 در آمازون بازسازی شده است. (منبع تصویر: آمازون)
نکته ویژه در مورد پیشنهاد: این است بازسازی شده و در “وضعیت عالی”. برای خریداران بالقوه، این به این معنی است که گلکسی اس 9 همانطور که خرده‌فروش آنلاین می‌گوید در آمازون «به‌طور حرفه‌ای بازرسی، آزمایش و تمیز شده است». همچنین هیچ نشانه ای از آسیب آرایشی دیده نمی شود و باتری همچنان بیش از 80 درصد ظرفیت دارد. یکی از آمازون برای این کار وجود دارد 1 سال ضمانت تمدید.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 (نمایشگر لمسی 5.8 اینچی، حافظه داخلی 64 گیگابایت، اندروید، تک سیم کارت) M

علاوه بر این، گلکسی اس 9 آخرین پرچمدار سامسونگ بدون بریدگی یا سوراخ دوربین بود و به لطف نمایشگر 5.8 اینچی، ابعاد بسیار فشرده 147.7 x 68.7 x 8.5 میلی متری دارد.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 (نمایشگر لمسی 5.8 اینچی، حافظه داخلی 64 گیگابایت، اندروید، تک سیم کارت) M

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/12/22 ساعت 4:50 بعد از ظهر

کوتاه: اگر جک هدفون، حافظه قابل ارتقا، ابعاد جمع و جور و غیره بسیار مهم هستند و می خواهید همزمان پول کمی خرج کنید، می توانید با قیمت 189 یورو به Galaxy S9 دسترسی داشته باشید (به آمازون مراجعه کنید).



منبع حتی اگر مطمئناً گلکسی اس 9 دیگر سریع‌ترین گوشی هوشمند نیست، اگزینوس 9810 و 4 گیگابایت رم باید هنوز هم قدرت کافی برای کارهای روزمره ارائه می دهد. در مورد دوربین هم همینطور. هیچ آپدیت اندروید جدیدی برای گلکسی اس 9 وجود ندارد، خریداران باید به اندروید 10 بسنده کنند. اما سامسونگ هنوز هم امروز باگ‌های بسیار بد را برطرف می‌کند – همانطور که نمونه فوریه نشان می‌دهد.

سامسونگ و اپل زمانی به اندازه شب و روز متفاوت بودند. با این حال، با گذشت زمان، کره جنوبی ها بیشتر و بیشتر به سازنده فرقه نزدیک شده اند – نه همیشه برای خوشحالی طرفداران سرسخت سامسونگ. اگر به دنبال یک تلفن همراه قدیمی سامسونگ هستید، در حال حاضر می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

آمازون سامسونگ گلکسی اس 9 بازسازی شده را به قیمت 189 یورو می فروشد

گلکسی اس 9 در ویدیو:

سامسونگ گلکسی اس 9 هنوز برای کارهای روزمره خوب است