برنامه های Black Adam 2 متوقف شد

اطلاعات بیشتر در مورد بلک آدام در ویدیو:

دی سی: روسای جدید استودیو تمیز می کنند

روسای جدید استودیوی دی سی این موضوع را نیز کنار گذاشته اند پروژه های دیگر حذف شده یا دوباره طراحی شده اند. اوایل این ماه اعلام شد که Wonder Woman 3 ادامه نخواهد داشت. هنری کاویل در نقش سوپرمن بازنشسته شده است، اگرچه در آینده فیلم های بیشتری از سوپرمن وجود خواهد داشت.



منبع

جانسون با گان تبادل نظر کرد. بلک آدام باید آنجا باشد “بخشی از فصل اول نیست” از چندجهانی DC متصل بودن. با این حال، هنوز هم می‌خواهیم ببینیم بهترین راه‌ها برای استفاده از بلک آدام در فصل‌های آینده DC Multiverse چیست؟ به نظر می رسد حرف آخر هنوز گفته نشده است.

همانطور که دواین جانسون با نام مستعار The Rock توضیح می دهد احتمالاً دنباله ای برای بلک آدام وجود نخواهد داشت. ظاهراً برنامه ریزی برای قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی دی سی، که جانسون در آن نقش آفرینی می کند و همچنین تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت، متوقف شده است.

Black Adam: برنامه هایی برای دنباله در انتظار

به گفته دواین جانسون، که با نام The Rock نیز شناخته می شود، باید در آینده ای قابل پیش بینی باشد بدون بخش دوم برای بلک آدام دادن. او در مورد دلایل آن توضیحی نداد، اما ادعای دشمنی بین او و استودیو برادران وارنر در نهایت می‌توانست به این واقعیت منجر شود که Black Adam 2 وجود نخواهد داشت. طبق گفته های خودش، او هنوز رابطه خوبی با جیمز گان و پیتر سافران، روسای جدید استودیو دی سی دارد.

آخرین بار نیز آن را داشتم ناسازگاری با موفقیت مالی بلک آدام داده شده. طبق گفته برادران وارنر، این فیلم می تواند 50 میلیون دلار تا 100 میلیون دلار در باکس آفیس کاهش دهد. از سوی دیگر، جانسون فکر می‌کند بیشتر از هزینه‌اش سود می‌برد.

همچنین شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه جانسون کانال های رسانه های اجتماعی برادران وارنر و بلک آدام را لغو کرده است. راک نیز به نوبه خود مخالفت کرد و توضیح می دهد که به هر حال هرگز آنها را دنبال نکرده است (منبع: هالیوود ریپورتر).