یک چهره شناخته شده برنامه ZDF را ترک می کند – و بسته را باز می کند


“هوت شو” پرچمدار ZDF است. اما به نظر می رسد در پشت صحنه این نمایش طنز، اوضاع در حال شکل گیری است. پس از ده سال، یک هنرمند مشهور کاباره اکنون نمایش را ترک می کند و بسته بندی می کند. درباره واکسیناسیون، جنگ اوکراین و یان بومرمن است.

برای بیش از ده سال، کریستین پرایون نقش خبرنگار خشک بیرته اشنایدر را در «نمایش امروز» بازی کرد. این هنرمند کاباره از سپتامبر سال گذشته در نمایش طنز ZDF ظاهر نشده است. همانطور که پرایون اکنون در مصاحبه ای نشان داده است این تصادفی نیست.

خلق و خوی در برابر کسانی که متفاوت فکر می کنند: هنرمند کاباره “Heute Show” را در ZDF ترک می کند

“من ….. را دارم همکاری با ‘heute-show’ به پایان رسیداین مرد 49 ساله برای هفته نامه زمینه توضیح می دهد.

دلیل پایان: تقسیم جامعه، که هنرمند کاباره برنامه ZDF با اولیور ولکه را متهم می کند.

به گفته او، «تودی شو» تغییر کرده و در حال انجام است خلق و خوی در برابر کسانی که متفاوت فکر می کنند. پریون مناظرات را به عنوان نمونه ذکر می کند کرونا و جنگ اوکراین. «طنز نباید درگیر محدود کردن گفتمان باشد. و اکنون این دقیقاً همان چیزی است که دوباره در جنگ در اوکراین اتفاق می افتد.

“امروز نشان می دهد” بی وقفه تکرار مواضع یک نخبه و در عین حال با توجه به حکم سخت پریون، علیه کسانی که متفاوت فکر می کنند، روحیه ایجاد کند.

پخش جریانی به جای تلویزیون:

نقد یان بومرمن

همچنین سایر برنامه های طنز در ZDF هنرمند کاباره را می گیرد نه از انتقاد آنهابرای مثال “Die Anstalt” یا “Neo Magazin Royale” با یان بومرمن.

نگرش بومرمن نسبت به افرادی که واکسن کرونا انجام نداده اند او را به شدت عصبانی کرد: «هنوز می توانم یک برنامه را به خوبی به خاطر دارم. درباره افراد واکسینه نشده بود و بعد نشست و دو انگشت داد. فکر کردم چطور می‌توانی این کار را انجام دهی؟»

پریون از سندرم Post Vac رنج می برد. واکسن کرونا او را بیمار کرد.

کان گورایر

من کاملاً با حکم کریستین پرایون موافقم. «هوت شو»، «دی آنستالت» و شرکت دیگر برنامه‌های طنز نیستند، بلکه تنها مواضعی را تکرار می‌کنند که باعث تشویق یک اقلیت در توییتر می‌شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع