یکی از بهترین سریال ها الان ادامه دارد

انتظارات بالاست، بالاخره «آینه سیاه» با رتبه IMDb 8.8 امتیاز یکی از بهترین سریال های تمام دوران آیا فصل جدید به آن ادامه خواهد داد؟ از 15 ژوئن خواهیم فهمید. یک الزام مطلق برای طرفداران موجود و کسانی که می خواهند یکی شوند.



منبع

ما اکنون در حال یافتن اطلاعات بیشتر در مورد این نیز هستیم و می‌توانیم منتظر آن باشیم در کل 5 قسمت، که عنوان و مطالب تقریبی آن از قبل مشخص است. در نمای کلی:

  • جوآن افتضاح است: در این قسمت، خود نتفلیکس هدف قرار گرفته است، عجیب است که نام آن «استریمبری» است.
  • هول هنری: به دنبال آدم ربا می گردد.
  • آن سوی دریا: ستاره بریکینگ بد، آرون پل، به فضانوردان می‌پیوندد.
  • روز مازی: روی پاپاراتزی تمرکز کنید
  • شیطان 79: فیلم ترسناک ویژه فصل جدید.
تریلر Black Mirror: Season 6 Final Netflix

بالاخره زمان فرا رسیده است و «آینه سیاه» با الف باز می گردد فصل 6 بازگشت به نتفلیکس (در نتفلیکس تماشا کنید). کار روی آن یک سال پیش تایید شد، در پایان آوریل 2023، نتفلیکس اولین نگاهی به ما داشت و فصل جدید را برای ژوئن اعلام کرد.

Black Mirror فصل 6: نتفلیکس تاریخ پخش را اعلام کرد

اما واقعاً چند قسمت یا «فیلم» از فصل ششم وجود خواهد داشت؟

عناوین زیر قبلاً شناخته شده است

اکنون موضوع مشخص می‌شود، زیرا نت‌فلیکس در تریلر طولانی‌تر حتی بیشتر نشان می‌دهد و همچنین تاریخ شروع فصل جدید «آینه سیاه» را فاش می‌کند. می توانید خود را در تقویم علامت گذاری کنید پنجشنبه 15 ژوئن 2023.

کسانی که مشترک نتفلیکس شده اند اکنون می توانند دوباره منتظر آن باشند. زیرا اکنون یکی از بهترین سریال های ارائه دهنده استریم در حال بازگشت به صفحه تلویزیون است. هواداران باید چهار سال تمام برای این کار صبر می کردند.

نتفلیکس
به روز رسانی از 15 ژوئن 2023: امروز شروع می شود که مدت ها در انتظار بود فصل ششم Black Mirror در نتفلیکس. هر کسی که سرگرمی های پیچیده و هیجان انگیز را دوست دارد اکنون خوشحال خواهد شد (در نتفلیکس تماشا کنید).

نتفلیکس تریلر طولانی تری از فصل ششم «آینه سیاه» را نشان می دهد:

در تریلر، نتفلیکس نیز از آن صحبت می کند «فیلم» به جای «اپیزود». قطعات جداگانه و مستقل به نسبت طولانی خواهند بود. در اوایل ماه آوریل، چارلی بروکر، خالق سریال، المان‌های جدیدی را که قبلاً استفاده نشده بود، وعده داد. بنابراین فصل 6 برای بروکر و تیم بسیار متفاوت و چالش برانگیز بود.