MediaMarkt در کمپین “Full treat” تخفیف های قوی بر روی آیتم های مختلف بازی ارائه می دهد. از آنجایی که ما اساساً شک داریم، نگاهی دقیق به کمپین جدید انداختیم، قیمت‌ها را با سایر ارائه‌دهندگان مقایسه کردیم و تنها با یک نگاه در زیر بهترین معاملات را به شما نشان می‌دهیم.

Sony PS5 + Star Wars Jedi: Survivor

استیل سری Arctis Nova 7

MediaMarkt Outlet همچنین می تواند برای شکارچیان معامله جالب باشد، که در آن فقط کالاهای جدید بدون لوازم جانبی گم شده ارائه می شود. عضویت در MyMediaMarkt همچنین مزایای مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد و همچنین کاملاً رایگان است. همچنین باید بدانید که هنگام ثبت نام برای اولین بار در خبرنامه، در فواصل زمانی معین یک کوپن 10 یورویی به شما تعلق می گیرد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 05/06/2023 16:51

استیل سری Arctis Nova 7

در کمپین بازی “Full Treat” MediaMarkt معاملات متعددی برای همه علاقه مندان به بازی وجود دارد. این کمپین وعده کاهش قیمت کنسول ها، بازی ها، عینک های واقعیت مجازی و محصولات سرگرمی را می دهد. ما در اینجا به شما خواهیم گفت که آیا معاملات واقعاً خوب هستند یا خیر.

کمپین بازی در MediaMarkt: تخفیف های زیادی برای کنسول ها، هدفون ها و لوازم جانبی

از یکی ارزش سبد خرید 59 یورو MediaMarkt همیشه بسته های شما را ارسال می کند رایگان مستقیم به خانه شما با این حال، طبق قانون، آنها باید برای مقالات با FSK 18 یا USK 18 بررسی سن انجام دهند، بنابراین هزینه حمل و نقل در اینجا همیشه 5 یورو است.

بازی با بالاترین قیمت: بهترین پیشنهادات بازی MediaMarkt

هدفون روی گوش بی سیم Steelseries با برد تا 12 متر، حداکثر زمان کار تا 38 ساعت و فرکانس میکروفون 100-6500 هرتز.

Nintendo Switch OLED The Legend of Zelda: Tears the Kingdom