کارآگاه کانن در جریان – همه قسمت ها و فیلم های آلمانی را به صورت آنلاین مشاهده کنید

در حال حاضر سه راه برای تماشای قانونی سریال به صورت آنلاین در آلمان وجود دارد:

  • بهترین گزینه سرویس پخش انیمیشن Crunchyroll است 483 قسمت آلمانی همچنین 23 فیلم بلند و 2 برنامه ویژه تلویزیون، که همه می توانید با اشتراک طرفداران (6.99 یورو در ماه) مشاهده کنید.
  • در آمازون می توانید قسمت های تا قسمت 281 را نیز تماشا کنید به صورت جداگانه برای هر کدام 1.99 یورو یا در هر فصل 44.99 یورو دیجیتال بخر فصل ها بر اساس جعبه های دی وی دی و بین 24 تا 33 قسمت متفاوت است.
  • آخرین چیزی که باید به آن اشاره کرد «Joyn» (کتابخانه رسانه ای ProSiebenSat.1) است. اگر قسمت‌ها یا فیلم‌ها در ProSieben MAXX پخش می‌شوند، معمولاً اینجا هستند به مدت 14 روز در جریان است.
کارآگاه Conan TMS Entertainment Gosho Aoyama
اعتبار: TMS Entertainment/Gosho Aoyama

این چیزی است که انیمه پلیسی درباره آن است

شینیچی از موقعیت بهترین استفاده را می کند و هویت یک دانش آموز دبستانی را به خود می گیرد. او نام جدید خود را از نام دو نویسنده جنایی مورد علاقه خود، سر آرتور کانن دویل و ادوگاوا رامپو تشکیل می دهد: “کونان ادوگاوا”. او برای اینکه از خود و خانواده اش در برابر «مردان سیاه پوش» محافظت کند، در ابتدا فقط هویت واقعی خود را به دوست و همسایه خود، پروفسور آگاسا، محرز می کند. او انواع وسایل و اسباب بازی ها را برای او می سازد تا بتواند به حل پرونده های خطرناک بدن یک دانش آموز دبستانی ادامه دهد.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

از طریق یک دروغ سفید، او به عنوان “خویشاوند دور” شینیچی با دوست دوران کودکی اش ران موری اقامت پیدا می کند. او با والد مجردش «پدر»، افسر پلیس سابق و اکنون کارآگاه خصوصی ناموفق زندگی می کند کوگورو موری.

مسابقه تخصصی انیمه: 99 سریال را فقط از یک عکس شناسایی کنید

شینیچی کودو، اگرچه تنها 17 سال سن دارد، یک کارآگاه باهوش است که مرتباً به پلیس توکیو در تحقیقاتشان کمک می کند. با این حال، یک روز او به سازمان بدنام “سیاهان” برخورد می کند. جنایتکاران به او نوروتوکسین قدرتمند «آپوپتوکسین 4869» تزریق می کنند که قرار است کارآگاه جوان را بکشد – اما شینیچی خوش شانس است. به جای کشتن او، سم فقط او را جوان می کند.

در آلمان، این سریال از سال 2002 در تلویزیون RTL II پخش شد. اما با پخش 333 قسمت در سال 2006، دوبله آلمانی به پایان رسید. ProSieben MAXX از سال 2018 در حال همگام سازی بوده و توانسته تقریباً همه بلندگوهای اصلی را به دست آورد. در حال حاضر 150 قسمت جدید موسیقی تنظیم شده است، به طوری که در حال حاضر در مجموع وجود دارد 483 قسمت کارآگاه کانن در آلمانی.

Detective Conan: The TV Series on DVD | آمازون

پخش جریانی کارآگاه کانن

«کارآگاه کانن» در سطح بین‌المللی یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های تاریخ است. کارآگاه دانش آموز 17 ساله مسموم می شود شینیچی کودو به مدرسه ابتدایی بازگشت. برای اینکه خود و عزیزانش را به خطر نیندازد، اکنون باید پرونده های خود را به روشی خلاقانه و بدون کشف حل کند. در اینجا در GIGA می توانید دریابید که کجا می توانید قسمت ها و فیلم های جدید “کارآگاه کانن” را به زبان آلمانی به صورت آنلاین تماشا کنید.

انیمه

سریال و موسیقی متن آلمانی

سریال “کارآگاه کانن” بر اساس مجموعه مانگای گوشو آئویاما در سال 1994 ساخته شده است. اقتباس انیمه دو سال بعد شروع شد و اکنون در ژاپن به جایگاه کالت رسیده است. از سال 1997 هر سال یک فیلم سینمایی اکران می شود و در مارس 2021 این مجموعه هزارمین قسمت خود را در کشور خود جشن گرفت.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع