چهارمین سازنده چینی از آلمان اخراج شد

نوکیا دوباره ضربه زد. چهارمین و آخرین سازنده چینی گوشی های هوشمند از BBK Electronics آلمان را ترک می کند. دو دلیل برای این موضوع ذکر شده است، نه فقط اختلاف ثبت اختراع با نوکیا، که به یک داستان بی پایان تبدیل می شود.

ریلمی بازار آلمان را ترک می کند

من این حرکت را چند هفته پیش پیش بینی کرده بودم. در وب سایت Realme می توانید به هر حال هیچ گوشی هوشمند دیگری از آلمان قابل سفارش نیست. بنابراین، تنها موضوع زمان بود تا تایید رسمی این خروج ظاهر شود.

Realme فناوری های واقعاً هیجان انگیز گوشی های هوشمند را توسعه داده است:

پس از آنکه نوکیا سه برند گوشی هوشمند را از غول گوشی های هوشمند چینی BBK Electronics با Oppo، OnePlus و Vivo از آلمان فروخت، Realme اکنون توسط آخرین شرکت دنبال می شود. Realme به Nextpit تأیید کرده است که بازار آلمان فعلاً باید استراحت کند. این تصمیم با اختلاف مداوم پتنت با نوکیا و بازار سرد در آلمان توجیه شد. با این حال، اروپا نمی خواهد Realme را ترک کند، بلکه در عوض از منابع آلمان در آنجا استفاده می کند.

رقبا در قالب سامسونگ، شیائومی، موتورولا، گوگل و شرکت اکنون دست خود را می مالید. آلمان یکی از بزرگترین بازارهای گوشی های هوشمند است و از آنجایی که چهار رقیب چینی اکنون از بین رفته اند، مشتریان احتمالاً در آینده قابل پیش بینی به دنبال جایگزین هایی هستند. این کاملاً ممکن است که برخی از آنها نیز به اپل سوئیچ کنند. ما به شما خواهیم گفت که چگونه بازار گوشی های هوشمند در آلمان در ماه های آینده با انتشار ارقام جدید توسط تحلیلگران تقسیم می شود.



منبع

Realme GT 3 با 240 وات شارژ می شود

برای سامسونگ و شیائومی خوبه

چرا BBK Electronics، یکی از 3 تولید کننده برتر گوشی های هوشمند در جهان، نمی تواند در مورد پرداخت پتنت با نوکیا توافق کند، در حالی که سایر سازندگان موفق به انجام این کار می شوند تا به امروز یک راز باقی مانده است. به گفته اوپو، تلاش کرده بود، اما تا به امروز توافقی حاصل نشده است. به همین دلیل ممنوعیت فروش این برند در آلمان نیز وجود دارد.