پس از اعتراض زیاد، رقیب مارول این اکشن فلاپ را اصلاح کرد



دو نسخه از این فیلم وجود دارد. ما به شما می گوییم که کجا می توانید نسخه ای از فیلم اکشن را در تلویزیون تماشا کنید.

در جمعه 2 ژوئن 2023 میتوانی در ساعت 8:15 بعد از ظهر در ProSieben نسخه خلاصه شده فیلم ابرقهرمانی DC Justice League را تماشا کنید. در این فیلم، بتمن، سوپرمن، واندر وومن، آکوامن، فلش و سایبورگ با هم متحد می شوند تا لیگ عدالت را تشکیل دهند. آنها فقط با متحد کردن نیروها می توانند گرگ استپن شرور را شکار کنند، اما آیا واقعاً موفق خواهند شد؟ اگر ترجیح می دهید فیلم اکشن را به صورت جریانی و در نسخه طولانی تر تماشا کنید: «لیگ عدالت» برای اجاره یا خرید در Amazon Prime Video در دسترس است.

تعجب می کنید که اجراکنندگان در زندگی واقعی چه کارهایی را انجام داده اند؟ در ویدیوی زیر به شما نشان می دهیم که آنها در زندگی واقعی چه کرده اند:

به همین دلیل دو نسخه از Justice League وجود دارد

زک اسنایدر کارگردان فیلم‌های قبلی دی‌سی Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice نیز بوده است. با “لیگ عدالت” باید یک سه گانه کامل تشکیل شود. با این حال، از آنجایی که زک اسنایدر به دلایل خانوادگی مجبور به کناره گیری از تولید شد، جاس ویدون، کارگردان «انتقام جویان» این پست را بر عهده گرفت. با این حال، حتی قبل از ترک فیلم، زک اسنایدر نسخه خود را از این فیلم انتخاب کرد. فیلم او چهار ساعت و دو دقیقه طول کشید. معلومه خیلی طولانیه

تغییر جهت در فیلم قابل توجه است: در حالی که زک اسنایدر لحن نسبتاً تیره کامیکس اصلی دی سی را حفظ می کند، جاس ویدون لحن خنده دار خود را القا می کند که فیلم های مارول به آن معروف هستند. در سال 2021، نسخه اصلی زک اسنایدر منتشر شد: “Zack Snyder’s Justice League”. نظر منتقدان و بینندگان صریح است: در حالی که نسخه جاس ویدون امتیاز 6.1 ستاره از ده را در IMDb دریافت می کند، امتیاز زک اسنایدر 8.0 ستاره است.

این چیزی است که آینده DC به نظر می رسد

به طور کلی، جهان DC قرار است از ابتدا جمع شود. «نگهبانان کهکشان» برای ساختن دنیای سینمایی جدید کارگردان شد جیمز گان نامزد کرد گفته می شود او نقشه ای دارد اما نه با بازیگرانی که در دنیای دی سی کار کرده اند. طرفداران باید کمی بیشتر صبر کنند تا فیلم جدید اکران شود. یک فیلم جدید Superman: Legacy قبلاً برای سال 2025 معرفی شده است، اما دیگر هنری کاویل مورد علاقه جمعیت در آن بازی نمی کند.

می توانید در آزمون ما دریابید که کدام مهارت های ابرقهرمانی را خواهید داشت:

چه توانایی ابرقهرمانی دارید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع