هیچ کس انتظار این تلفن همراه را نداشت

HTC سازنده اندروید تایوانی اکنون با شکوه گذشته فاصله زیادی دارد – و Wildfire E2 Play که به تازگی ارائه شده است، آن را تغییر نخواهد داد. این در مورد یک گوشی هوشمند LTE ارزان قیمت با پردازنده Unisoc، که حداقل دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است. حافظه کاری نسبتاً بزرگ نیز چشمگیر است.

اچ‌تی‌سی Unisoc T606 را برای پردازنده انتخاب کرده است که می‌توان آن را در Nokia G21 و Motorola Moto E32 نیز یافت. او را بایست 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا به کنار. به جای اندروید 13، فقط برای اندروید 12 کافی بود.

دوربین اصلی پشتی وضوح بسیار بالاتری را ارائه می دهد تا 48 مگاپیکسل. همچنین یک زاویه فوق عریض با 5 مگاپیکسل و یک لنز ماکرو و یک سنسور عمق وجود دارد که هر کدام دارای 2 مگاپیکسل هستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

را باتری 4600 میلی آمپری از طریق USB-C با حداکثر 10 وات شارژ می شود. بلوتوث 5.0 و LTE گنجانده شده است (منبع: HTC).

صفحه نمایش LC تلفن همراه روی یک می آید مورب 6.82 اینچ با وضوح 1640 در 720 پیکسل. حداکثر روشنایی 450 نیت مشخص شده است، اما HTC ترجیح می دهد نرخ تازه سازی را فاش نکند. صفحه نمایش در بالای صفحه توسط یک بریدگی قطره ای قطع می شود. دوربین سلفی پشت آن اجازه می دهد تا عکس هایی تا 8 مگاپیکسل داشته باشید.

Wildfire E2 Play جدید از HTC. (منبع تصویر: HTC)

هنوز توضیح داده نشده است که اچ تی سی چقدر برای تلفن همراه جدیدش می خواهد. بیش از 200 یورو اگر قرار بود Wildfire E2 Play در اروپا منتشر شود، نباید هزینه ای برای Wildfire E2 Play داشته باشد. حداقل در تایوان، گوشی هوشمند در رنگ های مشکی و آبی به زودی به فروش می رسد.

HTC، شرکت قدیمی اندروید، با یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید به نام Wildfire E2 Play به بازار بازگشت. با وجود قیمت مقرون به صرفه، دارای دوربین چهارگانه و رم سخاوتمندانه است.

HTC

HTC Wildfire E2 Play را معرفی کرد

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

اچ تی سی امروزه بیشتر به خاطر عینک های واقعیت مجازی خود شناخته می شود:

HTC Vive Flow: عینک VR جدید ارائه شد

HTC Wildfire E2 Play: قیمت هنوز مشخص نیست