نیروگاه بالکن و سیستم خورشیدی روی پشت بام: آیا مجاز است؟

اما اگر صاحب یک نیروگاه بالکن باشید، انرژی خورشیدی را بچشید و سپس بخواهید یک سیستم خورشیدی روی پشت بام نصب کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

به جای کارکردن نیروگاه بالکن از طریق پریز، می توانید به سادگی دو ماژول خورشیدی را بخشی از منظومه خورشیدی بزرگ کنید. در اینجا فقط باید مراقب باشید که اگر ماژول های خورشیدی جهت گیری یکسانی ندارند یا ممکن است سایه دار باشند، می توانید از رشته خود استفاده کنید. این می تواند تأثیر منفی بر بازده کل منظومه شمسی داشته باشد.

داستان به این سادگی نیست. نیروگاه های بالکن مشمول ثبت نام ساده می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپراتور شبکه خود را در جریان عملیات قرار دهید و در رجیستر داده اصلی بازار ثبت نام کنید. اگر برق تولید شده را مصرف نکنید، هیچ پولی از تامین کننده برق خود دریافت نخواهید کرد. با این وجود، انرژی اضافی تولید شده در کنتور برق دو طرفه نمایش داده می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بسیاری از مردم ابتدا یک نیروگاه بالکن می خرند و بعداً می خواهند یک سیستم خورشیدی بزرگ را روی سقف خود نصب کنند. برخی نیز می خواهند منظومه خورشیدی خود را گسترش دهند و یک نیروگاه بالکن را به هم متصل کنند. آیا این اصلا کار می کند؟ این دقیقاً همان چیزی است که اکنون می خواهیم توضیح دهیم.

نیروگاه بالکن و سیستم خورشیدی روی پشت بام امکان پذیر است؟

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

یک نیروگاه بالکن را در یک سیستم خورشیدی ادغام کنید

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

مشکل همین جاست. اگر سپس یک سیستم خورشیدی بزرگ را روی پشت بام نصب کنید، از همان کنتور برق برای ثبت انرژی اضافی استفاده می شود که برای آن تعرفه خوراک دریافت خواهید کرد. بنابراین ترکیب یک نیروگاه بالکن و یک سیستم خورشیدی بزرگ روی پشت بام مجاز نیست. این ترکیب تنها در صورتی امکان پذیر است که نیروگاه بالکن با کنتور برق خود کار کند (منبع: پول برای آینده).

در غیر این صورت، ماژول های خورشیدی یک نیروگاه بالکن اساساً ماژول های خورشیدی معمولی هستند، مانند یک سیستم خورشیدی روی پشت بام. اگر اینها مستقیماً سیمی شوند، می توانید بازده کل خود را دو ماژول افزایش دهید.

با سیستم های خورشیدی بزرگ و کوچک می توان در هزینه های زیادی صرفه جویی کرد. آنها در طول روز انرژی تولید می کنند و آن را وارد شبکه خانگی می کنند. مازاد آن در یک سیستم خورشیدی بزرگ فروخته می شود یا در انبار باتری ذخیره می شود. با نیروگاه های بالکن، انرژی اضافی به تامین کننده داده می شود. اینجا هیچ غرامتی وجود ندارد.