مقامات ثبت نام خریداران خودروهای الکترونیکی را ناامید می کنند

هیچ خودروی برقی دیگری سریعتر رانندگی نمی کند: ریماک نورا تقریباً 2 میلیون یورو قیمت دارد.

نه تنها ثبت نام در چند هفته و چند ماه گذشته برای خریداران خودروهای الکترونیکی دشوار بوده است. تنگناهای تحویل و زمان انتظار طولانی برای وسایل نقلیه جدید باتری-الکتریک قبلاً به این امر منجر شده است تمدید دوره ثبت نام تا پایان سال 2022 توسط وزارت اقتصاد که اکنون تسلیم ناپذیر به نظر می رسد.

در اواخر هفته، وزارت اقتصاد فدرال دستورالعمل های جدید در روزنامه فدرال اعلام شود. بنابراین باید دید که آیا واقعاً خشکسالی ترسناکی برای حرکت الکتریکی وجود خواهد داشت یا خیر.

زیرا انجمن صنعت خودرو، انجمن بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری و انجمن مرکزی تجارت وسایل نقلیه موتوری آلمان از این بیم دارند که بسیاری دفاتر ثبت نام در سراسر آلمان در حال حاضر درهای خود را در اواسط ماه بسته اند. این به خریداران تنها یک هفته فرصت می دهد تا پاداش هیبریدی یا پلاگین هیبریدی خود را ثبت کنند یا بتوانند کل مقدار خودروی برقی خالص را پاک کنند.

اینکه آیا یارانه چند هزار یورویی دولت را دریافت می کنید یا نه کاملاً به شما بستگی دارد تاریخ درخواست کمک هزینه بر. برای این کار باید خودرو ثبت نام شود. از اول ژانویه شما تنها خواهید بود – اما شاید حتی قبل از آن.

انجمن‌ها در نامه‌ای از سازمان‌های چتر شهرداری می‌خواهند «فوراً توانایی ادارات ثبت نام خودرو را برای فعالیت در روزهای پایانی سال جاری حفظ کنند. اجازه می دهد تا وسایل نقلیه با سیستم های درایو جایگزین در سال جاری ثبت نام شوند (منبع: Handelsblatt).

وحشت لحظه آخری خودروهای الکترونیکی در پایان سال

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع هنگامی که از Handelsblatt پرسیده شد، یک سخنگوی تایید کرد که تاریخ درخواست برای کمک مالی تعیین کننده است. این به نوبه خود، تنها پس از ثبت نام خودرو قابل ارائه است. ترتیبات حسن نیت، چه رسد به تغییر در روش تایید قابل اجرا، وجود نخواهد داشت.

به موقع در 1 ژانویه 2023، سالهای سنگین برای خریداران خودروهای الکترونیکی به پایان رسیده است: حق بیمه زیست محیطی کاهش می یابد. هر کسی که هیبریدی یا پلاگین هیبریدی بخرد در آینده چیزی به دست نخواهد آورد. اگر هنوز استرومر جدید خود را ثبت نکرده اید، باید عجله کنید. صنعت خودرو نسبت به تعطیلی زودهنگام دفاتر ثبت نام خودرو هشدار داد.

تحرک

برق: صنعت خودرو در حال تبدیل شدن به یک تقاضاکننده است

Rimac Nevera رکورد سرعت را برای خودروهای برقی ثبت می کند – و شما سوار می شوید