مصرف کنندگان نمی خواهند کمربند خود را ببندند

با این حال، باید اعداد حاصل از نظرسنجی Deloitte را در نظر بگیرید: بیش از 38000 نفر در 22 کشور مورد بررسی قرار گرفتند و بیش از 2000 آلمانی در این نظرسنجی شرکت کردند. با این حال، او پیدا کرد در ژوئن و ژوئیه 2022 بجای. بنابراین، انفجارهای اخیر هزینه، به عنوان مثال برای گاز و برق، تنها احتمالاً برای دوراندیش ترین مصرف کنندگان نقش داشته است.



منبع

بخش بزرگی از مصرف کنندگان در آلمان نیز این را می خواهند اشتراک رسانه ها را کاهش ندهید. در مقایسه با سال 2020، نسبت مشتریان استریم حتی یک بار در سال 2021 افزایش یافت و از 61 به 65 درصد رسید. بنابراین همچنان رشد وجود دارد، حتی اگر با توجه به مشاوره مدیریت ضعیف شده باشد. دلیل اصلی آن است رقابت قوی در بازار استریم، که رهبر بازار نتفلیکس به ویژه احساس می کند.

یک نظرسنجی توسط مشاور مدیریت Deloitte نشان داده است که به سختی فشاری برای صرفه جویی در کالاهای مصرفی دیجیتال وجود دارد. حدود نیمی از شهروندان آلمانی قصد دارند سال 2022 را در سطح سال قبل سپری کنند. 36 درصد حتی بیشتر برای دستگاه های نهایی جدید مانند تلفن هوشمند خرج می کنند نسبت به سال قبل (منبع: dpa via horizon).

تولید اقتصاد جهانی در حال حاضر به شدت رو به وخامت است. آلمان نه تنها با افزایش شدید قیمت ها مواجه است، بلکه به گفته کارشناسان مختلف در مسیر رکود قرار دارد. روحیه خرید آلمانی ها پایین است: کسانی که می توانند پول خود را با هم نگه دارند و فقط آنچه لازم است را می دهد. اما این احتمالاً در همه زمینه ها صدق نمی کند.

اشتراک های تبلیغاتی با قیمت های ماهانه ارزان تر بنابراین برای متقاعد کردن مشتریان آگاه به قیمت، باید در آینده متداول تر شود. نتفلیکس در حال حاضر سطح اشتراک مربوطه خود را آغاز کرده است، و دیزنی + نباید زیاد در راه باشد.

این نشانه خوبی است، به خصوص برای ارائه دهندگان گران قیمت مانند اپل. طبق این نظرسنجی، هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند جدید، عمر باتری مهم ترین معیار استو به دنبال آن قابلیت استفاده خوب و کیفیت دوربین. قیمت در 3 تاپ نقشی ندارد. اما فقط در مورد سخت افزار نیست که هنوز هم مشتریانی هستند که هنوز به پول خود نگاه نمی کنند.

پخش جریانی همچنان محبوب است، اما قیمت ها اهمیت بیشتری پیدا می کنند

بسیاری از مصرف کنندگان آلمانی نگران بحران انرژی و تورم هستند. صرفه جویی در پول در هر کجا که ممکن است امری عادی است – در واقع. زیرا برخی مناطق وجود دارند که به سختی باید از بی میلی مشتریان خود بترسند. اپل و نتفلیکس می توانند نفس راحتی بکشند.

سیب

اپل و نتفلیکس همچنان در صدر هستند: آلمانی ها نمی خواهند پس انداز کنند

مقایسه خدمات پخش عمده: چه کسی برای شما مناسب تر است؟