محصول جدید اپل باعث ایجاد هیجان می شود

یک آزمایش کننده ناشناس که گفته می شود آخرین نسخه هدست واقعیت ترکیبی را امتحان کرده است، مشتاق است. در مقایسه با سال گذشته آن را دریافت کردم پیشرفت عظیم حاصل شده است. “من خیلی شک داشتم، اما حالا این ذهن من را منفجر کرداو بلافاصله عینک اپل را می‌خرید (از طریق Macrumors)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آیفون 14 (به علاوه) در رنگ زرد – تبلیغات اپل

ارائه در WWDC 2023 انتظار می رود

اپل به تازگی رنگ جدیدی به آیفون 14 (پلاس) داده است:

هدست واقعیت ترکیبی اولین دسته محصول کاملاً جدید اپل در تقریباً یک دهه است. بنابراین، دنیای فناوری مشتاقانه منتظر ترفندها و ترفندهایی است که اپل می خواهد برای متمایز کردن خود از رقبای متا (Quest)، سونی (PSVR) و شرکت استفاده کند.

تیم کوک مغز متفکر موفقیت اخیر اپل است. با این حال اخیرا انتقادات از این مرد 62 ساله بلند بود. دلیل این امر تصمیم بحث برانگیزی است که گفته می شود کوک برخلاف میل سایر اعضای مدیریت این شرکت آمریکایی گرفته است. با این حال، به نظر می‌رسد که این استقامت کاملاً مشخص است، زیرا اولین توصیفات محصول جدید اپل برای خود صحبت می‌کنند.

سیب

برای این کار، کوک اخیراً حتی با بخش‌هایی از تیم مدیریتی خود سر و کار داشت. برخلاف میل آنها، ارائه و عرضه به بازار برای امسال انجام شد، اگرچه تیم طراحی اپل ظاهراً عینک های داده را نابالغ می داند. اما خبرهای خوبی دقیقاً از این سایت ساخت و ساز وجود دارد.

آیفون هنوز هم مانند کیک های داغ به فروش می رسد. با این وجود، اپل نمی تواند روی موفقیت های خود استراحت کند. در برخی مواقع، علاقه به تلفن همراه فرقه به آرامی کاهش می یابد – سپس باید جایگزینی پیدا کرد که همچنان شرکت را با پول پر می کند. به نظر می رسد حداقل، تیم کوک، رئیس اپل، امید زیادی به یک محصول دارد: محصول مرموز هدست واقعیت ترکیبی.

هدست واقعیت ترکیبی اپل: آزمایش کنندگان مشتاق هستند

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

انتظار می رود عینک های داده اپل در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2023 ارائه شوند. عرضه به بازار باید اواخر امسال انجام شود. سپس مشخص خواهد شد که آیا تیم کوک واقعاً تصمیم درستی گرفته است و آیا هدست واقعیت ترکیبی موفقیت فروش خواهد بود یا خیر. با شایعه قیمت بالای 3000 تومان دستگاه چیزی جز ارزان است.