قفل دیجیتال قفل هوشمند قفل الکترونیکی قفل هوک-خانه هوشمند آکو

شرکت کارت کلید ایلیا با مجوز رسمی از شرکت سامسونگ تنها نماینده رسمی ، اصلی و انحصاری قفل دیجیتال سامسونگ در ایران بوده است و سایر فروشندگان قفل سامسونگ نمایندگی های این شرکت می باشند . البته هستند عوامل فروشی که زیر مجموعه کمپانی کارت کلید ایلیا هستند و نماینده کارت کلید ایلیا می باشند . شرکت ایلیا تنها نمایندگی قفل الکترونیکی سامسونگ در ایران می باشد . این مدل امکان کنترل درب از راه دور توسط تلفن همراه را نیز فراهم می‌کند به همین دلیل قفل دیجیتال از پرفروش‌ترین محصولات شرکت بارمان به حساب می‌آید. قفل دیجیتال یکی از امن ترین و بادوام ترین نوع قفل درب الکترونیکی ورودی می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد در زمان بسیار کوتاهی با شناسایی رمز عبور، کارت و یا اثر انگشت درب ورودی خانه و یا محل کار خود را باز نمایید.

علاوه بر قابلیت باز کردن درب با تکنولوژی اثر انگشتی و رمز قفل های یال و سامسونگ دارای کلید مکانیکی نیز می باشند، که برخی از این قفل ها تا ۱۰۰ اثر انگشت را پشتیبانی می‌کنند. قفل اثر انگشتی درب علاوه بر تکنولوژی اثر انگشت برای باز کردن درب از یک صفحه کلید لمسی که دارای اعداد ۰ تا ۹ می باشد استفاده می‌کنند، که می توانید به دلخواه خود یک قفل الکترونیک رمز انتخاب کنید. قفل درب دیجیتال بهترین مدل این رسته کاری مربوط به شرکت بزرگ سامسونگ است. قفل درب رمزی اگر می توانید حضوری خرید کنید ما در کنارتان هستیم و گرنه می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. قفل رمزدار دیجیتالی دوستان اگر کسی به دنبال این رقیب می گردد با شرکت تماس بگیرد تا در خدمتان باشیم.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نتعلق به شرکت مهندسی کارت کلید ایلیا می باشد ؛ هرگونه کپی برداری از محتوای سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد .
  • به طور اختصار می توان گفت قفل هوشمند تشخیص چهره سیستمی یم باشد که افراد با شناسایی چهره خود به قفل هوشمند می توانند درب را باز و یا بسته نمایند.
  • کارکرد قفل الکترونیکی به این صورت است که دارای یک زبانه می باشد که با ثابت ماندن مانع باز شدن در می شود.
  • باز کردن قفل درب بدون نیاز به کلید قدیمی یک راه کار بسیار مناسب است.
  • این دستگیره ها مجهز به امکان بسته نمودن اتوماتیک درب بوده که پس خروج به صورت خودکار، انجام می شوند.

مغزی این نوع قفل‌ها نیز دارای استانداردهای معتبر جهانی در زمینه یراق آلات می‌باشد. از ویژگی‌های مهم مغزی این محصولات می‌توان به امنیت بسیار بالا و ضدسرقت و ضد دیلم بودن آن‌ها اشاره نمود. دستگیره اثر انگشتی جزء مناسب‌ترین دستگیره‌های دیجیتال موجود در بازار می‌باشد. این دستگیره‌های هوشمند با دارا بودن سیستم های امنیتی مانند سیستم ضد شوک و ضد سرقت توانسته‌اند برای کسانی که به امنیت محل کار، اتاق مدیران، اتاق سرور، اتاق خواب و یا به طور کلی ساختمان خود اهمیت بسیار بالایی قائل‌اند مناسب باشد. اکثر این دستگیره‌های هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی با امکان مولتی تاچ ، رمز تصادفی و رمز میهمان می‌باشند.

– نصب قفل الکترونیکی در خانه‌های اجاره‌ای

قفل دیجیتال قفل هوشمند قفل الکترونیکی قفل هوک-خانه هوشمند آکو

قفل‌های دیجیتال از یک سیستم الکترونیکی برای کنترل زبانه استفاده می‌کنند. در این سیستم موتوری تعبیه شده که نیروی خود را از یک منبع الکترونیکی مانند باتری تامین می‌کند. بنابراین، این سیستم هوشمند تنها زمانی اجازه دسترسی شما به داخل ساختمان را می‌دهد که ورودی الکترونیکی مانند رمز عبور، اثر انگشت و هر عامل دیگری که برای فعال شدن قفل تعریف شده است را درست وارد کنید. قفل هوشمند در واقع یک قفل الکترونیکی است که برای باز کردن آن، مانند قفل‌های مکانیکی نیاز به کلید نمی‌باشد. این محصولات بسته به مکانیسمی که در تولیدشان استفاده شده است؛ با تایید هویت فعال شده و به کاربر اجازه ورود می‌دهند.

ویژگی geofencing تضمین می‌کند که هرگز نگران این نباشید که آیا قبل از ترک خانه قفل کرده‌اید یا خیر. فقط از برنامه تلفن همراه برای تنظیم محیط اطراف خانه خود استفاده کنید و مطمئن شوید که خدمات موقعیت مکانی تلفن شما روشن است. هنگامی که محیط را ترک می‌کنید، می‌توانید قفل را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار پشت سر شما درگیر شود. به طور مشابه، ویژگی قفل خودکار قفل را طوری پیکربندی می‌کند که در صورت باز ماندن قفل برای مدت زمان مشخصی، به‌طور خودکار قفل شود. اگر قفل دارای بلوتوث است، برای کنترل آن باید در محدوده (حدود 30 فوت) باشید.

قفل آژیر دار درب ضد سرقت + قیمت و مشخصات

یک نکته مهم در مورد قفل‌های الکترونیکی این است که پس از ورود یا خروج افراد، درب به صورت خودکار بسته شده و قفل می‌شود تا امکان ورود افراد غیرمجاز و سارقین وجود نداشته باشد. قفل الکترونیکی درب حیاط یا درب ورودی ساختمان، منزل یا مغازه و … مزیت‌هایی دارد که استفاده از آن را بهترین روش برای تأمین امنیت فضاهای مختلف تبدیل کرده است. اکثر برند هایی که قفل هوشمند ارائه می دهند، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و شما می توانید برای نصب این قفل ها از متخصصان نصب قفل الکترونیکی هوشمند، کمک بگیرید. برای استافده از قفل های هوشمند دیگر نیازی به حمل کلید و استفاده از آن نخواهید داشت و نگرانی هایی از قبیل گم کردن کلید و جا گذاشتن آن و پشت در ماندن، از بین می روند. یک مزیت دیگر سیستم قفل دیجیتال یوکا این است که می توان برای باز کردن آن از کلید مکانیکی هم بهره برد. در صورتی که اثر انگشتتان را ثبت نکرده اید یا به هر دلیلی نمی توانید برای باز کردن درب از آن استفاده کنید ، یا رمز درب را فراموش کرده اید و کارت هم همراه شما نیست ، استفاده از کلید مکانیکی برای شما مقدور خواهد بود.