فناوری جدید تلفن های همراه را به پزشک تبدیل می کند

«اوه نه، آنجا چه اتفاقی افتاد؟» وقتی پوست ناگهان قرمز می‌شود، با جوش‌ها یا تاول‌ها پوشانده می‌شود، زنگ خطر برای بسیاری از افراد به صدا در می‌آید. یک ویژگی جدید در اپلیکیشن گوگل تشخیص تغییرات پوست را آسان می کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند است.

گوگل

این با یک عملکرد جدید در Google Lens امکان پذیر شده است. چه کسی تغییر پوست یادداشت ها، به گفته گوگل، باید آسان باشد عکس (منبع: گوگل). سپس شرکت آمریکایی با کمک تشخیص تصویر سعی در تعیین آن دارد دقیقاً چیست. یک عملکرد آپلود برای عکس هایی که قبلاً گرفته شده اند نیز باید در دسترس باشد.

با میانگین 1.8 متر مربع، پوست نه تنها بزرگترین اندام ماست، بلکه یک کارت ویزیت نیز هست. زیرا تغییرات پوستی مانند آکنه یا اگزما بلافاصله برای افراد غریبه قابل مشاهده است. قبل از مراجعه به متخصص پوست، افراد مبتلا حداقل می توانند خودشان متوجه شوند که پشت جوش یا تاول چه چیزی وجود دارد.

لنز گوگل تغییرات پوستی را تشخیص می دهد

علاوه بر این، مسئله حفاظت از داده ها نیز وجود دارد. گوگل احتمالاً داده های سلامتی به دست آمده از عکس ها را به نمایه خود پیوند می دهد. بنابراین گروه یک می گیرد حتی بینش دقیق تر از کاربران آن. هرکسی باید خودش تصمیم بگیرد که آیا عملکرد جدید ارزشش را دارد یا خیر.



منبع

با این حال، در دستگاه تحریریه ما، تشخیص وجود دارد هنوز کار نکرده. این امکان وجود دارد که عرضه در مقیاس بزرگ عملکرد جدید هنوز در انتظار باشد.

در عمل باید به این صورت باشد:

با گوگل لنز تغییرات پوست را تشخیص دهید. (منبع تصویر: گوگل)
با برنامه ها برای محیط زیست کار خوبی انجام دهید:

جایگزین سفر به متخصص پوست نمی شود

کان گورایر

Google Lens به صورت رایگان به عنوان یک برنامه مستقل برای گوشی های هوشمند اندرویدی در فروشگاه Play در دسترس است. در آیفون‌ها، Google Lens در برنامه Google تعبیه شده است:

لنز گوگل
گوگل
همانطور که ویژگی جدید در Google Lens مفید است، باید هرگز مراجعه به متخصص پوست را جایگزین نکنید! تغییرات پوستی می تواند نشانه ای از بیماری های زمینه ای باشد که باید توسط متخصصان پزشکی روشن شود.