طرفداران فیلم های ترسناک بقا این دنباله را دوست خواهند داشت

دوست دخترها در واقع در رویا زندگی می کنند: تابستان، آفتاب، ساحل. آنها نمی خواهند تعطیلات خود را در مناطق توریستی بگذرانند یا منطقه را کاوش کنند، اما به مکان های ناآشنا کشیده می شوند. دوستان یک تالاب با سیستم غار زیرزمینی را کشف می کنند. شما تصمیم می گیرید این را کشف کنید. اما این سفر عجولانه و نسنجیده به خنثی کردن او ختم می شود. پس از اینکه الکسا به طور تصادفی باعث سقوط غار می شود، دوستان از دنیای بیرون قطع می شوند – و اکسیژن در حال اتمام است. علاوه بر این، آنها تنها نیستند، زیرا کوسه ها در سیستم غار پنهان شده اند. اگر اکنون هیجان زده هستید، با استریم Amazon Prime Video همراه شوید، جایی که ماجراجویی ترسناک 47 Meters Down: Uncaged به عنوان پیشنهاد درخواستی در دسترس است.

پس از موفقیت فیلم 47 Meters Down، طرفداران ترس از بقا مشتاقانه منتظر ادامه آن هستند «47 متر پایین: بدون قفس». درست؟ ما در اینجا آن را روشن خواهیم کرد.

به این سوال نمی توان به این وضوح پاسخ داد. طرفداران این ژانر قطعا سلیقه خود را خواهند گرفت. این فیلم آنچه را که وعده می دهد عمل می کند و به هیچ وجه کمتر از فیلم قبلی خود «47 متر پایین» نیست. بنابراین اگر به یک رویکرد خلاقانه جدید امیدوار هستید، احتمالاً ناامید خواهید شد. هرکسی که فیلم ترسناک با کوسه ها را دوست دارد، با «47 متر پایین: بدون قفس» به ارزش پول خود می رسد. به استثنای کوسه انیمیشن نسبتاً ابتدایی، فیلم از کیفیت بالایی برخوردار است، بدون اینکه بیش از حد نیاز داشته باشد یا طرحی پیچیده داشته باشد. امتیاز تماشاگران این فیلم در Rotten Tomatoes 68 درصد و در IMDb امتیاز 5/10 است. باز هم، به نظر نمی رسد منتقدان در مورد اینکه چه فکری در مورد فیلم داشته باشند، توافق ندارند. قطعا فیلمی ارزش دیدن برای طرفداران ترسناک و کوسه است.

آیا باید سلف “47 متر پایین” را دیده باشم؟

واقعا چگونه فیلم یا سریال تماشا می کنید؟ در مسابقه ما پیدا کنید!

چگونه فیلم و سریال تماشا می کنید؟

آیا فیلم های ترسناک را دوست دارید و نمی دانید کدام فیلم بعدی را تماشا کنید؟ در ویدیوی ما به شما یازده فیلم ترسناک را می گوییم!

آیا 47 Meters Down: Uncaged ارزش تماشا را دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ما می توانیم خیال شما را راحت کنیم – برای “47 متر پایین: بدون قفس” به هیچ دانش قبلی نیاز ندارید. این دو فیلم یک نام مشترک دارند، اما طرح ها بر روی یکدیگر ساخته نمی شوند. حتی ممکن است از شروع فیلم بدون اطلاع قبلی سود ببرید، زیرا «47 متر پایین: بدون قفس» یک فیلم کلاسیک کوسه ترسناک بقا است. این به این معنی است که: بسیاری از پرش‌ها، قهرمان‌های ساده لوح و هیولاهای بی‌رحمانه، اما از نظر طرح داستان شگفت‌انگیز کمی است. آرواره ها در سال 1975 راه را نشان دادند و از آن زمان تاکنون مراجع تقلید زیادی داشته اند. اکنون “47 Meters Down: Uncaged” به این مجموعه پیوسته است.