سریال Stargate Atlantis: Sci-Fi به صورت رایگان پخش می شود

همچنین، می‌توانید قسمت‌ها یا فصل‌های جداگانه «Stargate Atlantis» را به صورت دیجیتالی خریداری کنید تا آنها را در جریان ببینید. در حال حاضر می توانید این کار را با ارائه دهندگان زیر انجام دهید:

پیشنهاد دهنده اسکادران ها دنبال کردن
آمازون
  • فصل های 1-5 در SD هر کدام 26.99 یورو
  • فصل های 1-5 در SD هر کدام 33.99 یورو
  • SD هر کدام 2.49 یورو
  • HD 2.99 یورو هر کدام
AppleTV
  • فصل های 1-5 در SD هر کدام 26.99 یورو
  • فصل های 1-5 با کیفیت HD هر کدام 33.99 یورو
  • SD هر کدام 1.99 یورو
  • HD هر کدام 2.49 یورو

موضوع چیه؟

در اینجا می توانید دریابید که کجا می توانید تمام قسمت های “Stargate Atlantis” را به صورت رایگان در جریان تماشا کنید یا آنها را به صورت دیجیتال خریداری کنید.

خدمات پخش جریانی در یک نگاه

استریم گیت آتلانتیس

در حال حاضر می توانید اسپین آف “Stargate” را به صورت رایگان اما با تبلیغات، در پیشنهادات اشتراک یا خرید دیجیتال در جریان مشاهده کنید. ما پیشنهادات و ارائه دهندگان فردی را برای شما در اینجا خلاصه کرده ایم:

رایگان با تبلیغات

برنامه Stargate فناوری باستانی را در قطب جنوب و راهی برای ورود به یک کهکشان جدید پیدا کرد. دانیل جکسون (مایکل شانکس) مشکوک است که شهر گمشده آتلانتیس اینجاست و پاسخ های زیادی برای سؤالاتی که سازندگان سیستم دروازه با ناپدید شدن آنها مطرح کرده اند وجود دارد.

تیم اکسپدیشن آتلانتیس به رهبری دکتر الیزابت ویر (توری هیگینسون) به کهکشان پگاسوس سفر می کند تا شهر افسانه ای را کاوش کند و محل اختفای باستانی ها را بررسی کند. اما یک کهکشان کاملاً ناشناخته البته علاوه بر احتمالات بسیار، خطرات بی پایانی نیز دارد – کاملاً به استودیو sMetro-Goldwyn-Mayer Inc. اشاره نکنید که این ماموریت می تواند سفری بی بازگشت باشد.

از 1 ژوئن 2023، “Stargate Atlantis” نیز بخشی از پیشنهاد رایگان سرویس استریم Freevee با تامین مالی تبلیغات آمازون (مشاهده در آمازون) بوده است. برای این کار نیازی به عضویت در Prime ندارید، فقط یک حساب کاربری آمازون برای تماشای تمام 5 فصل سریال دارید.

در اشتراک گنجانده شده است

اگر می‌خواهید کل سریال علمی تخیلی را بدون تبلیغات تماشا کنید، می‌توانید کانال «MGM+» را به عضویت Prime خود (8.99 یورو در ماه) با 3.99 یورو اضافی در ماه (مشاهده در آمازون) اضافه کنید. در اینجا، علاوه بر “Stargate Atlantis”، “Stargate Commando SG-1″، “Stargate Universe” نیز وجود دارد. شامل Stargate Infinity به اضافه 50 سری دیگر و بیش از 250 فیلم.

دیجیتال بخرید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

مسابقه علمی تخیلی هاردکور: سخت ترین مسابقه فیلم علمی تخیلی در وب