آیا می توانید با پای برهنه رانندگی کنید؟ پرسش و پاسخ در مورد بیمه و شرکت

برای فهمیدن، کدام کفش بیشترین کنترل را روی ماشین شما به شما می دهد، باشگاه اتومبیل، موتور سیکلت و تور اتریش (ÖAMTC) یک آزمون عملی برگزار کرد. باید نشان داده شود که کفش نامناسب چه مشکلی دارد.

نتیجه واضح بود: با کفش‌های باز و گشاد و پابرهنه، بیش از همه احساسی نسبت به دستگاه زیر دستتان ندارید. به جای آن به کفش های ورزشی بروید، زیرا این ساده ترین راه برای آزمودنی ها برای تکمیل مانورهای رانندگی روزمره بود. اتفاقاً در اتریش حتی می‌توانید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید، اگر با یک جفت کفش محکم از تصادف جلوگیری شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع پس بحث این است که با کفش مناسب، احتمالاً به قدرت توقف کافی برای جلوگیری از برخورد می رسید. از نظر شرکت بیمه، شما با سهل انگاری فاحش عمل می کنید. با بیمه کامل جامع، ممکن است اتفاق بیفتد که یا باید خسارت وارده به وسیله نقلیه خود را به طور کامل پرداخت کنید و یا فرانشیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

آیا برای بیمه اتومبیل خود هزینه زیادی می پردازید؟ به ماشین حساب آلیانز

نکته: کمترین اتفاقی که با این کفش ها می افتد

به گفته کارشناسان فنی در ADAC (به منبع)، کفش های شما باید الزامات زیر قادر به انجام:

  • شماها نمی لغزد از روی پدال ها
  • شما می توانید یکی کشش خوب بین کفش و پدال تولید کند، یعنی قدرت ماهیچه ای به خوبی از طریق اصطکاک منتقل می شود. به طور خلاصه: می توانید با خیال راحت روی گاز پا بگذارید بدون اینکه وارد فضای خالی شوید.
  • کفش شما گرفتار نمی شود به دلیل حلقه ها یا موارد مشابه
  • کفش شما نیست به پهن، بنابراین به طور تصادفی دو پدال را همزمان فشار ندهید.
حتی اگر قانونگذار از انتخاب کفش شما خودداری کند، بیمه در صورت وقوع حادثه همچنان تا حدودی مقصر است سرزنش حتی اگر واقعاً مقصر نباشید و حق تقدم از شما سلب شده باشد، فلیپ فلاپ می تواند برای شما کشنده باشد.

یک اطلاعیه: هیچ کس کفش های شما را در ماشین نمی بیند. به عنوان مثال، اگر به یک رویداد یا کنار دریا می روید، می توانید یک جفت کفش شیک تر یا آماده ساحل را در صندوق عقب بیندازید. ایمنی شما حرف اول را می زند. بنابراین، جفت تعویض شما نباید در جای پای راننده بماند، زیرا شما نیز با آن ریسک می کنید.

کفش مناسب: این چیزی است که شرکت بیمه می گوید

در تابستان، پارکینگ های روبروی استخرهای روباز و حوضچه های معدن پر می شود. بسیاری از خودروها را برای حمل حوله، آذوقه و کرم ضد آفتاب برای کل خانواده انتخاب می کنند. بسیاری از آنها برای مسافت کوتاه بدون کفش های محکم کار می کنند. اما آیا مجاز به رانندگی با دمپایی یا حتی پابرهنه هستید؟

تحرک

رانندگی با پای برهنه: کدام کفش اجباری است؟

هیچ مقررات قانونی وجود ندارد. این بدان معناست که نه رانندگی با پای برهنه و نه پوشیدن چکمه‌های لاستیکی (مشاهده در آمازون)، کفش‌های پاشنه بلند، دمپایی (مشاهده در آمازون) یا کفش‌های مشابه و نسبتاً ناایمن روی فرمان ممنوع نیست. با این حال، به دلیل علاقه خود، همچنان باید مطمئن شوید که کفش‌هایی می‌پوشید که به شما محکم می‌شود. این نه تنها برای شما، بلکه برای سایر کاربران جاده ایمن تر است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر