ترول های آنلاین باعث رسوایی در فیلم دیزنی می شوند

تریلر فیلم The Little Mermaid را در زیر ببینید:

به روز رسانی از 1 ژوئن 2023:

آریل پری دریایی | تریلر آلمانی شماره 2

پیام اصلی از 30 مه 2023:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

دیزنی نمی تواند کمک کند – آریل، پری دریایی بیست و یکمین اقتباس انیمیشن لایو اکشن کمپانی میکی موس است و واکنش‌های منتقدان و تماشاگران دقیقاً دو نتیجه‌گیری می‌کند: نشخوار مداوم آثار کلاسیک کارتونی محبوب فاقد هرگونه توجیه خلاقانه است، اما موج نوستالژی همچنان با استقبال مخاطبان مواجه می‌شود.

پری دریایی کوچک: دیزنی ماشین بازسازی را راه اندازی می کند

بازسازی جدید پری دریایی کوچولو توسط دیزنی با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شده است – اما متأسفانه ترول های آنلاین باعث رسوایی در رتبه بندی بینندگان در وب سایت IMDb شده اند.

امتیاز منتقدان به پری دریایی بار دیگر این را نشان می دهد بازسازی های دیزنی معمولا با کیفیت فیلم های اصلی مطابقت ندارد می توانند – اما بدیهی است که آنها به اندازه کافی سودآور هستند تا سازگاری های جدید مداوم را توجیه کنند. این را امتیاز تماشاگران آریل، پری دریایی نیز نشان می دهد، زیرا فیلم در حال حاضر در 95 درصد فوق العاده است. (منبع: Rotten Tomatoes)

رتبه بندی منتقدان از پری دریایی کوچولو حداقل در نگاه اول یک فاجعه به نظر نمی رسد – 68 درصد از 192 منتقد به همین نتیجه رسیدندکه بازسازی با بازی هالی بیلی قابل ارائه است. فیلم متوسط ​​است، نه نصف و نه کامل، اما در عین حال نه یک فیلم بزرگ در مورد Ant-Man and the Wasp: Quantumania. با این حال، در مقایسه مستقیم با انیمیشن اصلی، تسلی کمی به نظر می رسد، زیرا انیمیشن سال 1992 امتیاز 92 درصدی دارد – یعنی کاملاً 24 درصد بهتر.

Ariel the Little Mermaid تنها فیلم پرفروش تابستان نیست – The Flash نیز به زودی به سینماها می آید:

در واقع، آریل، پری دریایی با نمره متوسط ​​منتقدان هنوز هم یکی از بازسازی های بهتر دیزنی است – فیلم های مشابهی مانند شیر شاه (2019)، دامبو (2019) و پینوکیو (2022) تنها توانستند رتبه‌بندی‌ها را از 52 به 29 درصد کاهش دهند.

جدیدترین بازسازی دیزنی با استقبال تماشاگران روبرو شده است

قبلاً اعلام شده بود، حالا ترس به حقیقت پیوست. بازسازی دیزنی پری دریایی کوچولو هدف یک بمب گذاری در نقد نژادپرستانه قرار گرفته است که باعث انحراف بینندگان در IMDb شده است. برای جلوگیری از تمسخر بی‌معنا، بی‌سبک و بی‌مغز بازیگران اصلی بازیگر سیاه‌پوست هالی بیلی، IMDb حتی مجبور شد برای وزن دادن به سیستم رتبه بندی داخلی متفاوت از حد معمول. دقیقاً نحوه عملکرد روش رتبه‌بندی جایگزین توضیح داده نشده است، اما به احتمال زیاد بسیاری از رتبه‌بندی‌های 1 ستاره‌ای که به فیلم داده شده است باید به سادگی نادیده گرفته شوند.

آریل، پری دریایی، در حال حاضر در حال حاضر است با امتیاز 7 ستاره در سایت IMDb، که نتیجه محکمی است. با این حال، این وب سایت نشان می دهد که بیش از 17000 کاربر به آن رتبه 1 ستاره داده اند – نشانه واضحی از بمباران بررسی سازمان یافته است. (منبع:IMDb)