سونی به دیزنی نشان می دهد که چگونه این کار را انجام می دهد: موفقیت جدید اکشن MCU را قدیمی می کند

این فیلم حول محور مایلز مورالس می‌چرخد که در نقش مرد عنکبوتی به یک ماجراجویی چندجهانی کشیده می‌شود که در آن نه تنها باید با شخصیت شرور اسپات، بلکه با مردان عنکبوتی دیگر نیز روبرو شود. مانند فیلم اول، منتقدان هر دو را نشان می دهند از شخصیت ها و همچنین داستان و صحنه سازی منحصر به فرد بصری مشتاق

ورشکستگی دیزنی: سونی بهترین فیلم مارول را در چند سال اخیر ارائه کرد

در حالی که MCU در حال تزلزل است، DC قرار است مهم ترین فیلم را بسازد



منبع

آخرین بلاک باستر اکشن سونی، Spider-Man: Across the Spiderverse، تحسین منتقدان را برانگیخت – دستیابی به چیزی که MCU دیزنی مدتی است به آن دست نیافته است.

در وب‌سایت جمع‌آوری Rotten Tomatoes، Spider-Man: Across the Spider-Verse بر اساس 100 رأی اول، امتیاز منتقدان تقریباً عالی دارد. بلاک باستر ابرقهرمانی متحرک با امتیاز مثبت 95 درصدی. این دنباله تنها از نسخه قبلی خود شکست خورده است، که می تواند از 97 درصد و رتبه تماشاگران به همان اندازه 93 درصد به خود ببالد. (منبع: RottenTomatoes)

با بازی Spider-Man: Across the Spider-Verse، سونی به انیمیشن برجسته و تحسین شده Spider-Man: A New Universe ادامه می دهد. درست در زمان اکران در سینماها در 1 ژوئن 2023، اولین رتبه بندی منتقدان را می توان در Rotten Tomatoes و نوید یک شاهکار دیگر، که MCU باید با حسادت به آن نگاه کند.

Spider-Man: Across the Spider-Verse همه را هیجان زده می کند

تریلر Spider-Man: Across the Spider-Verse را در زیر ببینید:

در دیزنی، رتبه‌بندی منتقدان برای Spider-Man: Across the Spider-Verse باید مورد توجه بسیاری قرار گیرد، زیرا MCU از زمان Avengers: Endgame تاکنون موفق به کسب رتبه‌های ثابت خوب نشده است. در حالی که Spider-Man: No Way Home نیز توانست در سال 2021 با 93 درصد امتیاز قوی برای دیزنی به دست آورد. بسیاری از پروژه های دیگر مارول در سال های اخیر ناامید کننده بوده اند. و حتی سومین نمایش MCU مرد عنکبوتی تام هالند عاری از انتقاد موجه نبود – در واقع، برخی از نقاط ضعف داستانی فاحش فیلم به سادگی با دوز اضافی نوستالژی آغشته شدند. ضربه MCU به هیچ وجه یک شاهکار واقعا خلاقانه نیست.