سریال شرور مبتکرانه را در آمازون با بالاترین قیمت دریافت کنید

هارلی کویین – رسمی تریلر کامل قرمز باند | فصل 1

ترکیب وحشی الهام بخش منتقدان و طرفداران است. هارلی کوین امتیاز قابل توجه 97 درصدی را در Rotten Tomatoes کسب کرده است. در حالی که کاربران IMDb به طور متوسط ​​85 درصد می دهند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Leonie C. Gerinter

کاربران آمازون و اپل می توانند مقدار زیادی صرفه جویی کنند

بر خلاف سری قبلی دی سی، هارلی کویین در مورد یک سریال کمدی با طنز خشن و خشونت زیاد. این سریال بی رحمانه یادآور Drawn Together یا Rick and Morty است. علاوه بر همه شوخی ها و همه خون ها، جا برای موضوعات جدی مانند روابط سمی نیز وجود دارد.

DC Universe اکنون مجموعه های متعددی را منتشر کرده است. از جمله، برای مثال، Arrow، The Flash، Gotham یا Smallville کلاسیک. یک نکته واقعی واقعی در این کشور انیمیشن سریال هارلی کوین است. نمایش شیطانی نه تنها عالی است، بلکه در حال حاضر در فروش است.

این سریال طنز یک نکته داخلی خونین است

تریلر رسمی فصل اول:

اپل حتی فصل 2 را با این قیمت ارائه می دهد (لینک به Apple TV). از سوی دیگر، قیمت معمولی آن 34.99 یورو است. به هر حال، اکنون ارزش ورود را دارد، زیرا اخیراً فصل چهارم آن اعلام شده است:

اگر تمام روز با دنیای چندگانه DC سر و کار نداشته باشید، احتمالاً به سرعت تمام سریال هایی را که این ناشر در سال های اخیر تولید کرده است، از دست خواهید داد. به اصطلاح Arrowverse به تنهایی در حال حاضر شامل هفت سری است. تمام جهان های موازی که برای مثال، Lucifer، Doom Patrol یا Stargirl شامل آنها نمی شود.

نکته خواندن

اگر می خواهید وارد Arrowverse شوید، ما می توانیم به شما کمک کنیم:

یکی از برجسته ترین ویژگی های چند سال اخیر هارلی کوین است. این سریال انیمیشنی بر اساس شخصیت شرور بتمن به همین نام ساخته شده و از سال 2019 پخش شده است.

در آلمان فقط یک مشکل وجود دارد: این سریال در هیچ کجا پخش نمی شود، فقط برای خرید در دسترس است. با یک استثنا: فصل 3 در اشتراک WOW گنجانده شده است. خوشبختانه، در حال حاضر می توانید مقدار زیادی پس انداز کنید، زیرا فصل اول با قیمت 9.98 یورو در آمازون پرایم به فروش می رسد.

هارلی کوین را در آمازون پرایم بخرید!