سرویس کتاب صوتی را به مدت 3 ماه به صورت رایگان تست کنید – این روش کار می کند

اگرچه کاملا رایگان نیست، اما هنوز برای یکی یا دیگری جالب است: در حال حاضر می توانید از Audible نیز استفاده کنید نصف سال فقط برای 4.95 یورو در ماه (به جای 9.95 یورو معمولی).

به اشتراک انعطاف پذیر در Audible

قابل شنیدن: خدمات کتاب صوتی آمازون به این صورت است

در ابتدا یک نقطه ضعف به نظر می رسد، اما Audible به مراتب گسترده ترین طیف کتاب های صوتی موجود در بازار و عناوین انحصاری متعدد را دارد. شما همچنین می توانید از دریافت شده استفاده کنید کتاب های صوتی را حتی پس از لغو نگه دارید. علاوه بر این، این برنامه برای استفاده از کتاب های صوتی بسیار مناسب تر از برنامه های پخش کننده موسیقی است – وضعیت خواندن ذخیره می شود، حتی می توانید آن را با برنامه Kindle و خواننده کتاب الکترونیکی Kindle خود همگام کنید اگر کتاب الکترونیکی را در سایت بخوانید. همان زمان. گزینه های تنظیمی برای سرعت خواندن و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

سازمان بهداشت جهانی تست قابل شنیدن اگر بخواهید، معمولا می توانید این کار را به مدت یک ماه رایگان انجام دهید و در ازای آن یک کتاب صوتی رایگان دریافت کنید.

در ویدیوی زیر به شما نشان می دهیم که Audible دقیقا چگونه کار می کند:

لغو قابل شنیدن: در اینجا چگونه است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

برخلاف رقبای مستقیم یا سرویس‌های پخش موسیقی، با اشتراک فعال Audible به همه کتاب‌های صوتی دسترسی کامل ندارید. در عوض، ماهیانه 9.95 یورو می پردازید و اعتباری برای کتاب صوتی انتخابی خود دریافت می کنید. با اشتراک فعال، می‌توانید کتاب‌های صوتی اضافی را با این قیمت در هر زمان خریداری کنید، بنابراین محدود به یک کتاب صوتی در ماه نیستید.

اگر دیگر تمایلی به اشتراک ندارید، می‌توانید Audible را در هر زمانی لغو کنید، حتی اگر اشتراک به حالت تعلیق درآمده باشد، کتاب‌های صوتی همچنان در دسترس هستند. حتی ممکن است پس از آن یک اشتراک Flexi جدید دریافت کنید، یعنی همچنان از پیشنهاد تخفیف بهره مند شوید.

Audible یکی از محبوب ترین سرویس های کتاب صوتی در جهان است. از یک طرف، این به این دلیل است که شعبه آمازون طیف متنوعی از کتاب های صوتی را ارائه می دهد. از طرفی در حال حاضر می توانید به مدت 3 ماه خدمات را به صورت رایگان تست کنید. ما نشان می دهیم که چگونه کار می کند.

قابل شنیدن به صورت رایگان: چه گزینه هایی وجود دارد؟

پیشنهاد روز اول Audible را مشاهده کنید