سرویس استریم با نایک شریک است

این ویدیوها از برنامه “باشگاه آموزشی نایک” می آیند که سال ها یکی از محبوب ترین برنامه های تناسب اندام برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بوده است.

ویدیوهای ورزشی از نایک بدون هزینه اضافی برای مشترکین نتفلیکس

برای طرفداران تناسب اندام، دوره های زیادی از دوره های مبتدی تا تمرینات خاص وجود دارد: یوگا، تمرینات تناوبی با شدت بالا یا برنامه ای که به طور خاص عضلات اصلی شما را هدف قرار می دهد. به طور کلی، نتفلیکس می خواهد 30 ساعت مواد تناسب اندام پیشنهاد، پیشنهاد باید در سراسر جهان شروع شود.

روزهای پرخوری راحت ممکن است به زودی به پایان برسد. نتفلیکس به زودی پیشنهاد جدیدی را وارد خانه خواهد کرد که باید تنوع زیادی را برای شب تنبل جلوی تلویزیون به ارمغان بیاورد – و این اصلا بد نیست. سرویس استریم با نایک کار می کند.

نتفلیکس

Netflix fit fit: از 30 دسامبر تمرینات نایک را پخش کنید

ویدئوها در ابتدا به پنج برنامه تقسیم می شوند که هر کدام چندین تمرین دارد. اما شما همچنین می توانید قسمت های جداگانه را تماشا کنید و در طول مسیر تمرین کنید. در حالی که نتفلیکس در حال گسترش پیشنهادات خود با چیزی است که قبلاً ندیده است، نکته مثبت نایک این است که Netflix راه بسیار ساده‌تری برای تماشای تمرینات شما در یک صفحه بزرگ ارائه می‌دهد. همچنین آموزش با آن بسیار ساده تر است.



منبع نتفلیکس به خوبی پیشنهاد را زمان بندی کرده است. تنها دو روز قبل از اینکه تصمیمات سال نو دوباره در سراسر جهان اتخاذ شود، موج اول فیلم های تمرینی در آغاز. این چیزی است که او به نظر می رسد:

  • Kickstart Fitness with the Basics (13 قسمت)
  • دو هفته تا یک هسته قوی تر (7 قسمت)
  • عاشق Vinyasa Yoga (6 قسمت)
  • HIT & Strength with Tara (14 قسمت)
  • احساس خوب تناسب اندام (6 قسمت)

چه چیز دیگری نباید از نتفلیکس انتظار داشته باشید:

اگر حساب نتفلیکس دارید، می توانید به راحتی به پیشنهاد نایک دسترسی پیدا کنید بدون هزینه اضافی امتحان کنید. با جستجوی “Nike” (منبع: Netflix) می توانید تمرینات را در Netflix پیدا کنید. سرویس استریم قطعاً باید آنها را به طور برجسته در نسخه های جدید قرار دهد. موج دوم تمرینات جدید برای سال 2023 برنامه ریزی شده است، تاریخ آن هنوز مشخص نیست.

نتفلیکس به تازگی تغییر زیادی کرده است: بازی برای مدتی وجود داشته است، تبلیغات اخیراً، اشتراک گذاری حساب به زودی به پایان می رسد و اکنون ورزش هم هست از 30 دسامبر نایک تمرین‌هایی را به مشتریان نتفلیکس ارائه می‌کند که می‌توانند از آن‌ها برای حفظ تناسب اندام یا در نهایت تناسب اندام استفاده کنند.