تصویر کوچک سابق یک اسمارت حداکثر با شماره 1 تمام شده است. پشت نام مدرن، که هدف آن یک گروه هدف جوان است، یک پنهان است SUV جمع و جور. از دیدگاه من، اسمارت با زمان حرکت می کند، اما با این قیمت، پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را به خطر می اندازد.
همچنین تغییراتی در پاداش محیطی وجود دارد: بیایید سریع باشیم با ماشین الکترونیکی جدید پول نقد کنید و در اسرع وقت آن را بفروشید، این به یک مدل تجاری سودآور در سال های اخیر تبدیل شده است. اکنون دولت می خواهد با افزایش حداقل دوره نگهداری به سرعت به این امر پایان دهد. به گفته وزارت اقتصاد فدرال، تنها کاری که باید انجام شود این است که منتظر تایید اتحادیه اروپا باشیم.
صحبت از قیمت: می توان آن را به معنای منفی دید. از حدود 41500 یورو جدیدترین مدل اسمارت را عرضه می کند. این تقریباً دو برابر بیشتر از هزینه ای است که در حال حاضر در یک اسمارت فورتو کلاسیک به عنوان یک ماشین الکتریکی هزینه می کند. قدمی در مسیر اشتباه برای من. شماره 1 همچنان باید یک موفقیت باشد، زیرا به عنوان یک SUV – نسبتاً – صرفه جویی در فضا، با محبوبیت روبرو می شود.
خودروهای الکترونیکی دوستدار محیط زیست و در دراز مدت، جایگزین ارزانتری برای خودروهای کلاسیک با موتورهای احتراقی هستند. خرید کمی گران تر است، اما این توسط پاداش زیست محیطی پوشش داده می شود – حداقل در حال حاضر. اما در درازمدت، قیمت پایینتر برق و سایر مزیتهای هزینهای اثرگذار بوده و هزینههای واقعی خودروهای الکترونیکی را در مقایسه با موتورهای احتراقی کاهش میدهد. هنوز زمان دیگر برای استرومر چندان خوشایند نیست.
اسمارت با شماره 1 جدید شروع می شود – دو برابر گرانتر از فورو
هرکسی که خودروی الکترونیکی خود را زودتر از یک سال پس از ثبت نام مجدداً بفروشد باید به بازپرداخت پاداش زیست محیطی فکر کرد – حداقل تا حدی امیدوارم این ضربه سختی برای همه کسانی باشد که تا به حال با خودروهای برقی خود پول خوبی به دست آورده اند. به هر حال مالیات دهندگان آلمانی تاکنون جیب آنها را پر کرده اند.
تلخ برای همه کسانی که می خواهند از افزایش هزینه های خودرو جلوگیری کنند: قیمت ها در راه آهن نیز به زودی افزایش می یابد. از نظر چرخشی، دویچه بان عملاً هر سال در ماه دسامبر کمی بیشتر می شود، اما امسال برنامه های افزایش قیمت احتمالاً به دلیل این واقعیت است که قیمت ها در حال افزایش است. به خصوص با استقبال کمی از مسافران مواجه شد. پس از همه، شما نمی خواهید قیمت ها را برای همه کرایه ها افزایش دهید.
هر کسی که ماشین برقی دارد خوش شانس است. اغلب با این لحن خوانده می شد، به خصوص در بهار که قیمت سوخت های فسیلی سر به فلک کشیده بود. اما نه برق و نه خود خودروهای الکترونیکی ظاهراً نمی توانند مزیت قیمتی خود را در دراز مدت حفظ کنند. در سال های اخیر، سوئیچ به سختی به اندازه فعلی جذاب نبوده است. حتی نباید به انتهای میله پرچم می رسید.
تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، جانشین بلیط 9 یورویی در اتوبوس ها و قطارها – همه اینها ما را از دو جهت به حرکت در می آورد. و از نظر تحرک چه اتفاقی افتاده است؟