رویای آیپد محقق می شود: توسعه دهندگان برنامه از اپل جلوتر هستند

حداقل مورد نیاز یک آیپد با تراشه iPadOS 16 و A12 است. با این حال، توسعه دهندگان توصیه می کنند به جای استفاده از آیپد با تراشه M1، ابزار ویدیویی حتی با M2 اپل بهتر کار می کند. یک نکته مفید، زیرا اگر از DaVinci Resolve با سخت افزار کمتر قدرتمند استفاده می کنید، باید مصالحه هایی را از نظر وضوح (محدودیت به HD) و عملکردهای فردی بپذیرید.

DaVinci Resolve برای iPad

DaVinci Resolve برای iPad

اپل آی‌پد پرو را به‌عنوان یک ابزار حرفه‌ای تبلیغ می‌کند، اما تبلت هنوز از نرم‌افزار حرفه‌ای داخلی محروم است. با این حال، اکنون توسعه دهندگان اپلیکیشن در Blackmagic Design از اپل پیشی گرفته و یک جایگزین واقعی Final Cut را معرفی می کنند.

سیب
اکنون M2 واقعاً می تواند توانایی های خود را نشان دهد:

به ویژه مفید: DaVinci Resolve نیز برای این بهینه سازی شده است مداد اپل و روی پد لمسیهمانطور که در صفحه کلید جادویی اپل یافت می شود. بنابراین توسعه دهندگان تنها به صفحه لمسی آیپد متکی نیستند.

باید M1 باشد

ابزار ویرایش فیلم و فایل‌های صوتی در ابتدا فقط روی دسکتاپ (مک، ویندوز، لینوکس) در دسترس بود، اما سپس برای پلتفرم تبلت اپل به عنوان بخشی از آی‌پد پرو با تراشه M2 معرفی شد. اکنون سازندگان به قول خود عمل می‌کنند و DaVinci Resolve را ارائه می‌کنند در اپ استور در دسترس.

Blackmagic Design Inc

اتفاقاً به نظر می رسد که برنامه فقط “رایگان” است، زیرا باید برای طیف واقعی عملکردها خرید درون برنامه ای انجام شود – هزینه 114.99 یورو. Ergo: این گزینه Final Cut را به یکی از گران‌ترین اپلیکیشن‌های iPad تبدیل می‌کند. مطمئنا برای حرفه ای ها مشکلی نیست.



منبع

Blackmagic جایی را ایجاد می کند که اپل تاکنون شکست خورده است. Final Cut هنوز فقط برای مک در دسترس است، اما برای iPad نه. بنابراین اگر می خواهید ویدیوهای خود را به صورت حرفه ای بر روی تبلت ویرایش و برش دهید، باید به دنبال گزینه های جایگزین باشید. یکی از اینها اکنون در دسترس است – DaVinci Resolve توسط Blackmagic Design.

برنامه حرفه ای برای iPad Pro: Blackmagic اپل را شکست داد

تریلر iPad و iPad Pro 2022

این نرم افزار در حال حاضر در انواع تولیدات سینمایی و تلویزیونی استفاده می شود و کاربران فعلی و آینده می توانند از آنها استفاده کنند پروژه ها نیز با iPad ویرایش و ارائه کنید. به این ترتیب فایل‌های پروژه کامل ایجاد می‌شوند که می‌توان آن‌ها را با نسخه فعلی 18 روی دسکتاپ پردازش کرد. این برنامه فرمت های فایل H.264، H.265، Apple ProRes و Blackmagic RAW را درک می کند. مواد ویدئویی، به عنوان مثال، از طریق حافظه داخلی iPad، مستقیماً از طریق برنامه Photos Apple یا از طریق یک دستگاه ذخیره‌سازی USB-C متصل خارجی وارد می‌شود. iCloud به عنوان یک گزینه واردات نیز موجود است.