داگلاس برمی گردد: بازگشت اینگونه است!

با این حال، همیشه باید یک نکته را در هنگام بازپرداخت در نظر بگیرید: اگر قیمت فاکتور را از طریق پیشنهادات ویژه یا تخفیف با کوپن داگلاس کاهش داده باشید، این ارزش کوپن مسترد نخواهد شد. به عنوان مثال، اگر شما یک عطر را به قیمت 60 یورو خریداری کرده اید و از یک کوپن 10 یورویی استفاده کرده اید، فقط 50 یورو را خودتان پرداخت کرده اید. و فقط این مبلغ بازپرداخت می شود.

بازگشت داگلاس: با خدمات مشتری داگلاس تماس بگیرید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع سپس می توانید دوباره کالا را به درستی بسته بندی کنید و روی برچسب برگشتی که با هر سفارش ارائه می شود بچسبانید. در این صورت بازگشت رایگان است! پس از بازگشت محموله به مرکز بازگشت داگلاس، قیمت خرید – با احتساب هزینه پست – مسترد خواهد شد. در بهترین حالت، ما هزینه اضافی را نگه می‌داریم که به این دلیل است که شما یک مسیر حمل و نقل ویژه را انتخاب کرده‌اید.

همچنین، می‌توانید یک فرم انصراف که مخصوصاً آماده شده است را در قالب PDF برای لغو بارگیری کنید. با این حال، این پیش نیاز برای بازگشت موفق به داگلاس نیست.

نظر شما در مورد خرید اینترنتی چیست؟

برای هماهنگی برای بازگرداندن کالا به داگلاس، ابتدا باید از طریق ایمیل، نامه، فکس یا تلفن به شرکت اطلاع دهید که می خواهید خرید را لغو کنید. یک عبارت ساده برای ابطال کتبی کافی است، اما باید حاوی تاریخ خرید، آدرس کامل مشتری و شماره سفارش باشد. اطلاعات تماس مربوطه را می توان در بخش بعدی یافت.

بازگشت داگلاس همیشه به آدرس پستی زیر ارسال می شود. با این حال، این قبلاً روی برچسب بازگشتی که برای این منظور ارائه شده است چاپ شده است. بنابراین در اینجا راه هایی وجود دارد که می توانید با خدمات مشتری داگلاس تماس بگیرید. این به ویژه در صورتی توصیه می شود که، برای مثال، فقط می خواهید یک کالا را از یک محموله بزرگتر بازگردانید.

  • آدرس پستی:
    عطرسازی Douglas GmbH & Co. KG
    حلقه شمالی 2
    59320 Ennigerloh
    آلمان
  • پست الکترونیک: [email protected]
  • خط تلفن رایگان: 0800 – 690 690 5
  • فکس: 0 2331 – 690 717 8
اگر به سفارش عطر و کرم های بسیار خاص او ادامه دهید، مشکلی پیش نمی آید. اما مقالات داگلاس آنلاین برای هدیه نیز ایده آل هستند – و خطراتی در کمین آنها وجود دارد. هدیه دادن عطر همیشه این خطر را به همراه دارد که گیرنده طعم کاملاً متفاوتی داشته باشد. به جای اینکه هدیه ناخواسته را به او بسپارید، به سادگی می توانید آن را پس بگیرید یا آن را تعویض کنید. خوشبختانه بازگشت داگلاس بسیار بدون عارضه است.

داگلاس برمی گردد: قوانین اساسی

به عنوان یک قاعده، شما قبلاً اقلامی را که در فروشگاه داگلاس سفارش می دهید، می شناسید. اما اگر مناسب نباشد، باید از سرویس بازگرداندن داگلاس استفاده شود. اینطوری کار میکنه!

داگلاس

داگلاس دوره قانونی 14 روز پس از دریافت کالا را برای بازگرداندن ارائه می دهد. همچنین اگر بسته در زمان غیبت شما به همسایه مجاز یا ایستگاه بسته تحویل داده شود، دریافت شده تلقی می شود. در این مدت می توانیم قرارداد را فسخ کرده و کالا را برگردانیم. ذکر دلایل ابطال الزامی نیست.

بازگشت داگلاس در 14 روز اول امکان پذیر است
بازگشت داگلاس در 14 روز اول امکان پذیر است