خودروی الکترونیکی ارزان: رئیس فولکس‌واگن عقب نشینی کرد

شناسه فولکس واگن 2all: خودرو الکترونیکی ارائه شده به قیمت 25000 یورو

فولکس‌واگن برای خودروهای الکتریکی آینده خود به ارزش‌های قدیمی متکی است: استرومر باید ارزان‌تر شود. طرح یک چیز است، اما امکان سنجی چیز دیگری است. الیور بلوم، رئیس فولکس‌واگن نیز این را می‌داند – و اکنون در حال ترمز کردن است.

رئیس فولکس واگن: خودروی الکترونیکی ارزان قیمت برنامه ریزی شده است، اما زمان می برد

بنابراین اگر خودروی الکترونیکی ارزان واقعاً به واقعیت تبدیل شود، بدیهی است که نباید جای پای خودروهای کوچک WV را دنبال کند. از آنجایی که ID.2 در حال حاضر موقعیت Polo را اشغال کرده است، حداقل از نظر ابعاد، هنوز وجود دارد. مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی می توانیم از یک ID ارزان احتمالی انتظار داشته باشیم.



منبع

فولکس‌واگن در ویدیوی ID.2all اطلاعات کوتاهی را نشان می‌دهد:

با شناسه.2 فولکس واگن آن را می خواهد 2025 یک خودروی برقی را وارد بازار کنید که از نظر قیمت به همه چیزهایی بستگی دارد که تاکنون از شرکت ولفسبورگ در دسترس بوده است. کوچکترین عضو خانواده ID باید با کمتر از 25000 یورو ظاهر شود – حداقل برنامه این است.

اتفاقا در حین ارائه کانسپت برای ID.2all، شما یک حتی خودروهای الکترونیکی ارزان‌تر در آینده مطرح شده: برای زیر 20000 یورو رئیس برند توماس شفر اعلام کرد که باید تا سال 2026 فاصله داشته باشد. همانطور که در حال حاضر به نظر می رسد، او می توانست خیلی سریع جلو بیفتد، زیرا الیور بلوم، مدیر عامل، کنترل را در دست گرفته است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

چشم انداز ما هم حق داریم برای ارائه مدل های الکتریکی زیر 20000 یورو و با آن درآمد کسب کنید.” رئیس گروه می گوید (منبع: Manager Magazin از طریق Ecomento). اما او این را نیز به صراحت بیان می کند چنین قیمت پایین در حال حاضر واقعی نیست شاید. این به دلیل هزینه های بالای تولید است، به عنوان مثال به دلیل محصولات اولیه گران قیمت مانند باتری e-car.

ID.1 نباید به یک ماشین الکتریکی کوچک تبدیل شود

یک مدل معقول اقتصادی، یعنی با قیمت کمتر از 20000 یورو به سادگی در حال حاضر امکان پذیر نیست. چگونه و تا چه زمانی این می تواند تغییر کند باید دید. اما ما نگاهی دقیق‌تر به این می‌بینیم که او چگونه فولکس‌واگن را برای داشتن چنین استرومر ارزان‌قیمتی تصور می‌کند: «در حال حاضر قصد نداریم به آن سمت برویم. بر اساس VW Up فعلی برنامه ریزی شده بود.