بهترین NPC ها: 11 همراهی که هرگز فراموش نخواهید کرد

“من در حال بازی Fallout 3 بودم، و در آن زمان از نظر ذهنی خیلی خوب نبودم (کمی ناله می کردم). من با Dogmeat سفر می کردم و با آسانسور به طبقه بالا رفتم. در باز می‌شود، گوشت سگ فورا به بیرون دوید و سپس در یک شفت عمیق افتاد.

یکی واقعا قشنگه حقایق سرگرم کننده. مورد مشابهی از یک شخصیت انتظار می رود تا سحر نمایندگی، به کریستوفر به یاد می آورد (هشدار اسپویلر): “شخص شعله افکن از Until Dawn، فقط به این دلیل که معرفی شده است تا مدت کوتاهی پس از آن بمیرد. و در تیتراژ می‌گوید «شعله‌افکن»».

اسناد ساکت و مفید وقتی صحبت از همراهی کامل در بازی ها به میان می آید، به نظر می رسد در بین شما بسیار محبوب است. همچنین کریستوفر می گوید: “واضح است که آترئوس از خدای جنگ جدیدتر. حداقل به شما کمک کرد که از مربا خلاص شوید و فقط تزئین نبود.»

جهان از The Elder Scrolls 5: Skyrim پر از شخصیت های جالب است مثال زیر یک همراه وفادار نیست، بلکه الف فضول مطلق، چی دنیس نیکو لازم به ذکر: “گولوم ای، آن آرگونین لعنتی. فقط دروغ میگفت

به دسته “همه این NPC را دوست دارند” البته در بین تمامی همراهان بازی ویدیویی وفادارترین است و در عین حال بهترین دوست انسان.

اینگونه می نویسد سابرینا (مراقب اسپویلرها باشید):”همدم الهی اوکامی، ایسون. او بامزه بود، دهان بزرگی داشت، اما به سادگی وفادارترین دوست آماتراسو بود! هنگامی که او در نهایت آماتراسو را در طول آخرین مبارزه با رئیس نجات می دهد، زیرا او را از طریق نقاشی های خود به دیگران یادآوری می کند، شاید یک اشک ریخته شود.

اطلاعات تکمیلی: شخصیت ها بیرون عصر اژدها به نظر می رسد به طور کلی در ذهن بسیاری از بازیکنان گیر کرده است، شما چندین بار از NPC های مختلف نام بردید. بابت آن به توسعه دهندگان تبریک می گویم طراحی شخصیت.

اینگونه می نویسد مایکل به دنبال سریال «مس افکت».:”گاروس واکاریان از Mass Effect! احتمالا وفادارترین و بهترین دوستی که تا به حال در یک بازی ویدیویی دیده ام. اگر شپرد دستورش را می داد، حتماً به جهنم دنبالت می کرد و برمی گشت! (به‌علاوه، عاشقانه با او، به نظر من، بهترین آن دسته است.)»

فقط برای اطلاعات: این پست با تقریبا ایجاد شده است 600 واکنش غرق شده شما ساقی را دوست دارید. و البته مسدودش کنید به سردخانه

رونی در فیس بوک می نویسد:من نمی توانم تنها باشم.” و تصویری از زیبای معاصر را به اشتراک می گذارد.

“من از این موضوع خیلی متحیر شدم زیرا آنقدر ناگهانی اتفاق افتاد که به شدت گریه کردم زیرا این چوپان دیجیتالی خیالی در ته گودال دراز کشیده بود و ناله می کرد (حدس می زنم نیازی به ذکر این موضوع نداشته باشم که من یک سگ هستم. ، درست؟). بعد از آن، گوشت سگ را با یک همراه دیگر عوض کردم.»



منبع

نه تنها اصحاب نمونه در یاد شما مانده اند، بلکه الف فروشنده ایمن می تواند چنین NPC فراموش نشدنی باشد.

شخصیت های عجیب و غریب به نظر می رسد که جایگاه ویژه ای در قلب شما دارد، مانند یک نماینده معروف Far cry 3. بنیامین می گوید: “چیز خیلی واضحه چیزی جز خود «تعریف جنون» نیست. Vaas Montenegro.”

دنیای بازی های ویدیویی بدون NPC چگونه خواهد بود؟ دقیقا خیلی خالیه و احتمالاً بسیار خسته کننده تر نیز. آن‌ها به بازی‌ها جان می‌بخشند و به‌عنوان همراه، معامله‌گر، ارائه‌دهنده تلاش یا برخوردهای تصادفی در کنار ما می‌ایستند. به همین دلیل می خواستیم از شما بدانیم که از کدام یک از همراهان خود در بازی ها بیشتر به یاد دارید. و این هم نتایج!

همراهان مورد علاقه شما در بازی های ویدیویی

البته در فهرستی از محبوب ترین NPC ها یک شخصیت نباید گم شود. بنابراین شما نیز فکر می کنید که ساقی از Tomb Raider شایسته ذکر است

شخصیتی از عصر اژدها: تفتیش عقاید دارد پتی به طوری که او این نام را به او منتقل کرد: “من واقعاً NPC های زیادی دارم که دوستشان دارم. اما یکی همیشه خاص خواهد بود: ژوزفین از Dragon Age: Inquisition. اسم دخترم را به نام او گذاشتم.»

همنشین گوتیک به نظر می رسد در اعماق حافظه شما می سوزد. مانند آن باستی علاوه بر این: “گورن، دیگو و میلتن از گوتیک. ده ها سال پیش این بازی را بازی کردم، اما هنوز توصیه های بسیاری از بازی ها را امروز به یاد دارم. به عنوان مثال، گورن، “همیشه ابتدا قسمت پشتی را بررسی کنید تا مطمئن شوید تله نیست” و بله، این بارها به من کمک کرده است.”

مسیحی همراه کامل خود را دارد متال گیر سالید 5 پیدا کرده و در فیس بوک می نویسد:ساکت از MGS V. او پرحرف نبود، پس ساکت بود. به علاوه، به عنوان تنها همراه، او توانست تعداد کافی از دشمنان را از بین ببرد.»

استفان منطقی می گوید:گوشت سگ و بیایید صادق باشیم، آیا سگ میت واقعاً به دلیل دیگری نیاز دارد؟

خوب وقتی که همراه اول به یک متحدان مفید اگر مجبور باشید خودتان با آن مقابله کنید. فیلیپ در فیس بوک این را در اوکامی اینطور تجربه کرد:سوسانو از اوکامی باشکوه. خیلی خوب بود که ببینم چطور با کمی کمک بازیکن، ادم تنبل به یک قهرمان واقعی تبدیل شد.”

یک همراه دلسوز و در عین حال بامزه Fallout: New Vegas دارد در ورنر خنده های خوبی فراهم کرد او در فیس بوک می گوید:لیلی بوون، بانوی جذاب Fallout: New Vegas من را در تمام مدت سرگرم کرد. “ما باید ساکت باشیم”، “بوم بوم پایمال کردن”. فکر کردم باحال باشه.”

آ مورد کنجکاو NPC مورد علاقه از طریق بزرگ بوجود می آید جی تی ای 4. جانیک در فیس بوک می گوید:GTA IV، FAT BIKER. فقط به این دلیل که فایل موجود در پوشه GTA در واقع Fat Biker نام دارد.”

ما تو را وارد کردیم رسانه های اجتماعی پرسیدند NPC های مورد علاقه شما چیست و شما به ما پاسخ های زیادی دادید. در زیر آنها را داریم زیباترین و جالب ترین داستان ها برای شما انتخاب و گردآوری شد. خوش بگذره!

وفاداری البته چیزی است که بسیاری از بازیکنان از یک NPC می خواهند. در صورت وجود یکی دیگر راحت است رابطه عمیق تر می پرد بیرون

ساشا یک متحد متوجه می شود بازی Resident Evil 4 شایسته ذکر است: ““چی میخری؟” چه می فروشید؟ چه کسی او را دوست نداشته است؟ به طور جدی. نقطه امن، ارتقاء سلاح، می‌دانی، حالا می‌توانم نفسم را بگیرم و دنیا کمی بهتر خواهد شد. برای من فروشنده اسرارآمیز Resident Evil 4، قطعا اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد.

یک چیز مسلم است: همراهان برای شما مهم هستند. شما آنها را دوست دارید و نمی توانید دنیای بازی های ویدیویی را بدون آنها تصور کنید. برخی از توسعه دهندگان بسیار چسبیده اند اشتیاق و جزئیات به NPC های آنها که می توانید واقعاً آنها را دوست داشته باشید.

اما سوسانو تنها کسی نیست که در این بازی حضور دارد اوکامی، که شایسته اشاره ویژه است.

آلینچن رابطه خاصی با همراهش ایجاد کرده است زیرا او قهرمانی و مرتبط كتك زدن ما متاسفیم. او در فیس بوک می گوید:گل از گوتیک 1. مرد بیچاره مرتبا مشت می خورد.”

ان یک کل نیز دارد داستان خاصچرا او هرگز سگ‌میت را فراموش نخواهد کرد:کدام NPC به خاطر سپرده می شود؟ چیزی به طور خود به خود به ذهن می رسد.»